duminică, 14 decembrie 2014

Some chilling time

Nu ştiu ce anume m-a apucat, dar ieri şi astăzi am fost foarte implicat în căutările mele asupra muzicii. M-am întors puţin la vremurile de aur ale generaţiei lui Michael Jackson şi am ascultat câteva din melodiile regelui. Cel mai mult mi-a atras atenţia melodia "They don't care about us". Mesajele pe care le-a transmis Michael prin melodiile lui sunt foarte puternice. Acestea au un ecou puternic chiar şi astăzi, după moartea lui.

Într-o altă ordine de idei, weekend-ul acesta l-am petrecut butonând laptopul. Ar fi trebuit să ies până în oraş, însă am avut programul "puţin încărcat" şi am renunţat. Cu toate acestea, parcă nici acum, după ce că am terminat cu toate tezele şi am reuşit să dorm şi eu mai mult, tot nu sunt pe deplin odihnit. Doamne! Abia aştept să vină vacanţa de iarnă. Serios, mai este doar o săptămână, însă eu simt că nu mai rezist. Vreau să îmi văd fraţii reuniţi într-o singură cameră, să ascultăm muzică, să vorbim, să ne uităm la filme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu