miercuri, 17 decembrie 2014

Reţeta succesului

Care ar fi reţeta succesului? M-am întrebat foarte des acest lucru, întrucât la un moment dat am crezut că nu pot fi mai bun. Mă consideram un copil mediocru, un puşti ca oricare altul. M-am înşelat! Perseverenţa, cred eu, este cheia spre un viitor exact aşa cum mi-l doresc. Cel mai bun exemplu pe care îl pot oferi este blogul. Deşi ştiu că nu este un blog tocmai cunoscut şi citit, ştiu că prin intermediul lui am reuşit să îmi fac un venit consistent şi două gadget-uri. Desigur, probabil că blogul este un exemplu simplu. M-am gândit la ceea ce am devenit în doar doi ani de zile. Frica de viitor, timiditatea şi faptul că eram introvertit... nu mă ajutau deloc! Am ţinut morţiş să mă descopăr pe mine însumi, să-mi dau seama ce anume ar trebui să mai implementez la caracterul meu. Nu am căutat niciodată să fiu perfect, dar am vrut să excelez în orice domeniu. Cred că pentru a fi o persoană de succes trebuie să ne acceptăm mai întâi pe noi înşine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu