vineri, 5 decembrie 2014

Recenzie Adidas Skin Protecion Balm Soothing After Shave & Gillette Series Gel

Iată, în sfârşit am ajuns la finalul unei poveşti frumoase. Şi la ce mă refer? Ei bine, după câteva luni în care m-am folosit de produsele Aoro pe care le-am comandat, singurele pe care le mai am şi le mai folosesc sunt spuma pentru barbierit Gillette şi after shave Adidas. Săptămânal, când mă bărbieresc, folosesc aceste două produse cu o foarte mare încredere. Pentru început, trebuie să vă spun că pielea feţei mele este foarte sensibilă, de aceea am ales un gel de la Gillette (ştiind că aceştia sunt cei mai buni producători de spume şi geluri de bărbierit). Am o frică constantă atunci când vine vorba de bărbierit, fiindcă mereu am impresia că mă voi tăia sau, mai rău, mă voi irita pe faţă. Sincer să fiu, acest after shave despre care vă vorbesc este foarte bun. În afară de faptul că îmi apără faţa împotriva iritaţiilor, nu provoacă usturimi şi îmi hidratează pielea pentru întreaga zi. Uneori, când am faţa uscată, folosesc acest after shave de la Adidas şi spun „pa” oricărei probleme la nivelul pielii.


Trecând la aspectele importante ale produselor, vreau să încep prin a vă spune câteva cuvinte despre after shave. Este, probabil, unul dintre cele mai bune produse de întreţinere a pielii. Atât eu, cât şi fratele şi tatăl meu ne arătăm mulţumiţi de calitatea acestui produs. Nu că ar fi o noutate pentru noi, pentru că folosim de foarte mult timp produse de genul, însă acesta a dat lovitura. Comparativ cu preţurile din magazinele convenţionale, pe Aoro putem găsi acest produs la doar 24 lei, într-un recipient de 100 ml. Forma recipientului este una foarte elegantă, devenind astfel foarte uşor de transportat, oriunde şi oricând, într-o geantă de umăr sau o borsetă pentru cosmetice. Mirosul pe care îl emană nu este tocmai special, deoarece seamănă cu mirosul unei creme oarecare, însă efectul pe care îl are asupra pielii este demenţial. 


În ceea ce priveşte gelul de ras de la Gillette, nu pot să spun că este foarte special, fiindcă am mai testat şi alte produse de la Gillette care par că sunt asemănătoare cu acesta. Ca preţ, într-adevăr, există o diferenţă, însă calitativ vorbind nu prea observ vreo schimbare între produse. Probabil că nu am barba destul de deasă încă încât să simt cu adevărat efectul acestui produs. Cu toate acestea, gelul de ras de la Gillette mă ajută să trec cu mare uşurinţă peste bărbierit. Preţul este avantajos, faţă de multe alte produse de bărbierit. L-am cumpărat la preţul de 13 lei, având 200 ml. Nu sunt dezamăgit de produs, însă nu mă arăt nici încântat de el, întrucât, aşa cum am menţionat anterior, nu mi se pare special. În orice caz, este foarte ok pentru un bărbierit rapid şi sigur. Nu permite lamei de ras să provoace tăieturi pe întreaga suprafaţă a pielii şi este foarte uşor de utilizat.

Dacă şi voi aveţi pielea sensibilă ca a mea, vă sugerez cu mult drag aceste două produse şi vă garantez că nu veţi fi dezamăgiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu