joi, 18 decembrie 2014

Pasiunea mea? Gaming-ul!

Viaţa mea de adolescent s-ar putea rezuma la câteva aspecte simple. Din nefericire, eu nu am apucat copilăria pe care au apucat-o fraţii mei mai mari. Ei au avut ocazia să meargă la ţară, la bunici. Între timp, aceştia au murit, iar pentru mine nu a mai rămas nimeni care să mă atragă departe de aglomeraţia şi nebunia oraşului. Aşadar, a trebuit să mă distrez aşa cum ştiam mai bine. Am dezvoltat în acest mod acea parte din mine numită "gamer". De când mă ştiu, ador să mă joc jocuri video. Sunt un adept al jocurilor video! Desigur, trebuie să recunosc faptul că de când meşteresc la blogul acesta... nu am prea mai avut timp de jocuri. În orice caz, vreau să fac un top al jocurilor care îmi plac la nebunie.

DOTA (Defense of the Ancients), este unul dintre jocurile care mă readuce la viaţă după o zi lungă şi obositoare. Acest joc de strategie a prins ramuri în întreaga lume şi reuneşte jucători care mai de care pregătiţi. Jocurile de strategie au fost întotdeauna unele dintre jocurile mele preferate, întrucât ador să controlez armate şi să aleg destinul eroilor. Desigur, în cazul jocului DOTA totul se petrece într-un timp relativ scurt. Acest joc se joacă pe meciuri şi poate să dureze ore întregi până când se termină meciurile.


Call of Duty: World At War, este pe departe jocul meu preferat. Întotdeauna am fost atras de poveştile despre cel de-Al Doilea Război Mondial, iar acest joc respectă foarte multe detalii ale istoriei. Grafica şi povestea personajelor pe care le controlezi transformă acest joc într-o activitate de neuitat. 


Grand Theft Auto: San Andreas... Doamne! Ce joc! Acesta, chiar dacă nu este preferatul meu, tot are un loc special în sufletul meu. Am petrecut ani întregi jucându-mă acest joc, cu alţi prieteni de-ai mei, întrucât este un joc ce simulează viaţa reală. Cele două versiuni ale jocului sunt minunate şi le-am jucat pe amândouă. Versiunea single player permite jucătorului să trăiască viaţa unui individ pe nume Carl Johnson, care se întoarce dintr-un alt oraş. În ceea ce priveşte versiunea multiplayer, aici începe adevărata distracţie. Prin intermediul versiunii multiplayer ai posibilitatea de a te conecta pe servere din diferite ţări şi să joci cu alţi jucători. Partea cea mai bună la acest joc? Deciziile pe care le iei, în ambele versiuni ale jocului, influenţează viitorul personajului pe care îl întruchipezi.


Yep! Aţi mai aflat ceva despre mine, şi anume faptul că iubesc jocurile video. Desigur, joc mai multe jocuri, însă acestea mi-au atras atenţia în mod special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu