joi, 25 decembrie 2014

Lumini magice cu Magicled.ro

Noi, românii, avem nevoie de o gândire nouă. Din timpul conducerii comuniste şi până în prezent, foarte rar am auzit de persoane care să apeleze la schimbarea becurilor obişnuite de la locuinţe, în aşa fel încât să le schimbe cu becuri led magicled. În această perioadă specială din an, am început să mă uit pe internet la documentare şi interviuri despre anumiţi preoţi din România. Ochii mă cam lasă spre seară, întrucât este întuneric, iar lumina laptopului, oricât de mult ar fi reglată, tot nu mă poate ajuta. Din păcate, pentru mine, Magic Led nu are un showroom şi în oraşul meu natal. Cu toate acestea, nu mă împiedică nimic să dau o raită până în Bucureşti.


Showroom-ul din Bucureşti poate fi găsit cu uşurinţă pe B-dul Ion Mihalache la nr. 42-52, bloc 35, Sector 1. Foarte mulţi clienţi au trecut pragul acestui magazin, întrucât aceştia cunosc beneficiile becurilor cu LED. Magic Led oferă posibilitatea unui consum mult mai mic şi o perioadă îndelungată de funcţionare. De obicei, aceste corpuri de iluminat led sunt foarte apreciate de cele mai mari firme din ţară, şi nu numai, întrucât sunt "nature friendly". Nu folosesc des aceste două cuvinte, însă îmi place la nebunie ideea. Becurile sunt concepute în mod special pentru a reduce poluarea.


Întotdeauna am considerat că becurile cu LED sunt ceea ce îmi trebuie pentru a-mi schimba modul de a percepe anumite imagini asupra mediului înconjurător. De asemenea, cred că şi pe voi v-ar ajuta foarte mult. V-ar deschide ochii în privinţa protejării faunei şi florei. În final, aceste corpuri de iluminat sunt responsabile de nivelul nostru de trai pe care îl putem avea în viitor, care, între noi fie vorba, nu este unul tocmai roz. Ocrotiţi natura pentru a vă ocroti viaţa dumneavoastră şi pe cea a celor din jurul dumneavoastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu