luni, 1 decembrie 2014

Jocuri pe computer ca în copilărie

Îmi aduc aminte cum eram în zilele în care abia pusesem mâna pe mouse. Era ceva magic, pentru că pur şi simplu habar nu aveam ce să fac pe computer. După câteva săptămâni, degetele mele începeau să arate ca nişte adevărate maşinării de butonat. După ce ai mei au decis că este vremea să mă împrietenesc şi cu internetul, abia atunci pot să spun că am avut parte de ceea ce mi-aş fi dorit vreodată, la vremea aceea. Ştiu că pe atunci eram foarte pasionat de jocurile cu maşini, deci era un prilej nemaipomenit de a găsi şi juca alte jocuri decât cele pe care le aveam deja instalate în computer. Primul joc pe care îl jucasem era un joc cu maşini, însă în timp am descoperit că există site-uri şi mai tari cu jocuri. Spre exemplu, nu m-aş fi gândit niciodată câte jocuri aş fi putut juca împreună cu prietenii mei, tastând doar câteva cuvinte: cele mai tari jocuri friv 10000 gratis. Copilăria mea poate că nu a fost la fel de frumoasă ca a fraţilor mei mai mari. Ei au avut ocazia să meargă la ţară pe când bunicii mei trăiau, însă eu pot să spun mândru că am avut ocazia să descopăr un nou univers şi să îi aflu toate secretele, aşa cum sunt ele. Nu regret nicio clipă în care m-am jucat pe computer, chiar dacă au existat zile în care stăteam ore în şir în faţa computerului. Probabil că aşa am devenit persoana care sunt astăzi. Probabil că internetul, în toată splendoarea lui, mi-a deschis porţile către această lume fără de care nu aş putea trăi, lumea bloggerilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu