sâmbătă, 13 decembrie 2014

Gânduri de viitor

În ultima perioadă m-am tot gândit la ce o să fac după ce termin liceul. Am tot căutat pe internet programe de studii pentru a face facultatea în străinătate, întrucât România nu mă prea mai satisface la nivelul educaţiei. Să nu mă înţelegeţi greşit! Nu sunt vreun soi de geniu sau ceva de genul, însă nu îmi doresc un viitor în această ţară. Din păcate, ţara aceasta nu îmi rezervă nimic bun, de aceea am decis să îmi fac viitorul oriunde numai aici nu. 

În ceea ce priveşte programele de studii, am aflat de Edmundo. Prin intermediul lor aş avea posibilitatea de a studia în Anglia sau în Danemarca, deşi mai mult ca sigur Danemarca va fi ţara pe care o voi vizita cel mai curând. Îmi pare rău că a trebuit să iau o astfel de decizie, radicală atât pentru mine cât şi pentru cei dragi. Este foarte greu să te desparţi de locul tău, să pleci în lume singur şi să laşi totul în urmă, doar pentru a avea un început proaspăt. În orice caz, încă sunt indecis în privinţa facultăţii pe care o voi urma în străinătate. Visul meu de a deveni medic s-a dus de mult... la fel ca acela de a deveni jurnalist. Din fericire, mai am la dispoziţie doi ani până voi face decizia finală. Cu toate acestea, mă uitam la atâţia tineri care au devenit antreprenori, chiar şi fără diploma de Bacalaureat. La un moment dat, eram tentat de ideea de a abandona liceul şi să încep o afacere, însă stau cam prost cu finanţarea, temporar.

Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit vreodată de Levi, de la Friends Show, însă tipul mi se pare foarte tare. Iniţial nu prea îl înghiţeam, spunând că este doar un puştan, puţin mai mare decât mine, răsfăţat care nu făcea nimic altceva decât să promoveze nişte mesaje lacrimogene pe Youtube. După ce am văzut un reportaj cu el luna aceasta, m-am gândit şi mi-am dat seama că suntem relativ asemănători. Avem foarte multe lucruri în comun. Vă las un videoclip pentru că vreau să îl vizionaţi şi să aflaţi câteva lucruri despre el, pentru că, aflând aceste "câteva" lucruri despre el, o să vă daţi seama în ce situaţie sunt pus şi o să mă cunoaşteţi puţin prin intermediul lui.


Aşadar, habar nu am ce anume aş putea să fac în continuare. Oare ţara aceasta se scufundă atât de mult în mocirlă? Mai merită să dai BAC-ul? Mai merită să faci o facultate în România? De ce să mai urmez un sistem de învăţământ care oricum nu dă roade, când fac deja o grămadă de bani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu