duminică, 28 decembrie 2014

De crăciun, dăruieşte!

Crăciunul acesta a fost minunat. Am fost prin oraş şi am văzut cum lumea se bucura de atmosfera produsă cu prilejul acestei sfinte sărbători. Oamenii cumpărau cadouri pentru prietenii lor, gen: haine, dulciuri sau chiar carucioare sport de la andino. Presupun că înainte de toate, înainte de a se gândi la darurile pe care urmau să le primească din partea altor persoane, cei în cauză s-au gândit la minunatul gest de a dărui cuiva un cadou. Valoarea unui cadou dăruit din suflet este inestimabilă. De fapt, ceea ce transformă această sărbătoare într-o perioadă minunată este chiar această calitate a omului, dezvoltată în timp, de a dărui cadouri, fără să aştepte cadouri din partea altora. Mi se pare pur şi simplu genial sentimentul pe care îl simt atunci când fac acelaşi lucru.

În ceea ce priveşte persoana care a cumpărat un cărucior pentru bebeluşi, am auzit-o, din întâmplare, cum vorbea cu o persoană foarte apropiată, din cele ce am putut observa. Îi spusese că avea un nepoţel abia născut şi că i-ar plăcea foarte mult să îi cumpere acest cărucior. Un gest foarte frumos, aş spune. De obicei, părinţii sunt cei care cumpără aceste lucruri, însă, un asemenea cadou poate fi mai mult decât bine-venit.

Aşadar, Crăciunul este acea perioadă din an în care cu toţii ne schimbăm, în ceva mai bun. Efectul Naşterii Domnului asupra milioanelor de suflete rătăcitoare este acela de unire şi îndrumare spre restul turmei. Turma, în aceste condiţii, reprezintă dreapta credinţă. Până şi cei cu o inimă îngheţată poate fi afectat de spiritul Crăciunului. Oricum, nu este o noutate faptul că sărbătoare Crăciunului ne învăluie pe toţi cu harul ei şi că ne transformă în oameni mai buni.

Trecând de la o idee la alta, vreau să vorbesc puţin şi despre cei care au făcut cumpărăturile pe internet în perioada aceasta. Sătul de shopping-ul din magazinele convenţionale, internetul reprezintă o foarte bună modalitate de a economisi timp şi bani. În primul rând trebuie să subliniez faptul că unele dintre cele mai căutate produse de oameni în mediul virtual sunt mult mai ieftine decât cele din magazinele reale. Internetul prezintă modalităţi numai bune de a cumpăra un cadou perfect, pentru o persoană iubită. Eu, de când mi-am dat seama că internetul este mult mai profitabil decât aş fi putut crede, îmi fac toate cumpărăturile în mediul virtual. Pe voi ce vă opreşte? Cu siguranţă ignoranţa şi lenea. Presupun că persoana care a cumpărat acel cărucior pentru bebeluşi s-a gândit de 10 ori înainte să facă o decizie în ceea ce priveşte achiziţionarea cadoului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu