joi, 11 decembrie 2014

Cum să faci bani după liceu

Doar Dumnezeu ştie de câte ori am fost la casele de pariuri. Chiar dacă nu sunt încă major, în urmă cu un an, de fiecare dată când ieşeam de la liceu mergeam să pariez. Uneori îmi ieşeau strategiile... alteori mai pierdeam... în funcţie de meciuri! Ce pot să vă spun, pariurile nu sunt o ştiinţă tocmai exactă. În orice caz, la un moment dat căutam alte modalităţi prin care puteam să câştig aceste meciuri, şi anume site-uri cu propuneri şi ponturi pentru bilete. Spre exemplu, în urmă cu doar câteva zile am vrut să aflu ce meciuri se mai joacă, întrucât am avut o mică tentativă de a paria din nou. Am găsit această pagină minunată care propune bilete pentru câştig. Se numeşte www.ponturi.ro şi are un sistem unic şi nemaiîntâlnit în România. Odată ce încarci contul, poţi să plăteşti ponturile care îţi convin. În cazul în care un bilet este necăştigător, primeşti garantat banii înapoi!


Aşadar, cum vă spuneam, când eram prin clasa a 10-a mergeam foarte des la pariuri. Din fericire, astăzi s-au făcut nişte schimbări prin casele de pariuri, iar cei care nu au 18 ani împliniţi nu pot intra să parieze. Pentru mine acest lucru nu a fost tocmai rău, întrucât m-a ajutat să scap de o posibilă boală ce ar fi putut să mă acapareze oricând. Totuşi, nu pot să neg faptul că mă distram pe cinste, împreună cu prietenii mei, urmărind rezultatele meciurilor. Uneori stăteam chiar ore întregi verificând scorurile. Adevărul din spatele acestor pariuri, cel puţin pentru mine, este acela că, făcând pariuri împreună cu cineva, distracţia este garantată! Chiar dacă uneori te mai înfurii, chiar dacă uneori mai pierzi, pariurile sportive sunt un prilej foarte bun prin care te poţi descotorosi de monotonia şi oboseala acumulată peste zi. 

Privind totul dintr-o altă perspectivă, pariurile sunt o foarte bună metodă de a face bani. Dacă eşti cumpătat şi ştii cum şi cât să pariezi, ai şanse foarte mari de câştig. Eu am simţit pe pielea mea acest lucru. Deşi la început nu eram experimentat, cu timpul am început să înţeleg cum stau lucrurile. Nu pariasem niciodată până la acea vreme. Nu aveam pe nimeni care să mă înveţe despre ele. Tactica mea era să pariez pe meciuri sigure. Nu puneam niciodată la bătaie sume mai mari de 10 lei. Încercam întotdeauna să mă rezum la câteva meciuri cu cote mai mari de 2.00. Aşadar, dacă sunteţi dispuşi să faceţi un ban, este nevoie de multă răbdare, perseverenţă şi nu trebuie să vă daţi niciodată bătuţi.

Un comentariu: