duminică, 28 decembrie 2014

Cum am văzut eu Crăciunul

Crăciunul acesta a fost unul destul de plăcut. Nu pot să spun că m-am putut bucura de le la maxim, întrucât un membru al familiei a lipsit, aproape ca în fiecare an. Şi ştiţi şi voi cum este să vă aflaţi în postura de a sărbători Naşterea Mântuitorului în absenţa unui membru foarte iubit al familiei. Cu toate acestea, nu m-a oprit nimic să mă distrez şi să fac tot posibilul să nu mă simt singur sau să mă plictisesc. Am petrecut o mare parte din timp în oraş, astfel încât nu am avut parte de niciun sentiment de tristeţe din pricina faptului că acasă eram incompleţi. Pentru mine, acel -1 la numărul de membri care să ne adunăm în jurul mesei şi să mâncăm împreună a însemnat foarte mult. Este neplăcut să ştii că un membru al familiei este plecat într-o altă ţară, singur, iar tu eşti acasă şi te bucuri de căldura sărbătorii.


Ieşind în oraş, am fost la o cafenea cu unii dintre cei mai buni prieteni ai mei. Cafeneaua era veche, însă nu o încercasem niciodată până atunci. Probabil că a fost una dintre cele mai frumoase experienţe pe care le-am putut avea anul acesta, în ceea ce priveşte cafenelele şi restaurantele vizitate. Numărul de ore petrecute în oraş trece cu uşurinţă peste 5. Cu toate acestea, am reuşit să uit sentimentul acela neplăcut de neîmplinire. În final, cam aşa mi-am petrecut Crăciunul. Am stat în oraş cu prietenii, am băut ciocolată caldă şi am meditat foarte mult la cele pe care le-am făcut de-a lungul anului. Sper că voi aţi avut un Crăciun nemaipomenit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu