vineri, 19 decembrie 2014

Ce a fost, a fost! Ce o să fie...

Anul acesta a fost probabil cel mai groaznic din ultimul deceniu. Aruncând o privire la toate evenimentele care au definit acest an, au fost foarte multe semne care să dovedească un posibil război mondial. De la anexarea Crimeei până la războiul dintre arabi, am crezut că tot ceea ce am făcut până acum a fost în zadar. Şi de ce spun asta? Să fim sinceri, România nu mai are puterea de a face faţă unui război fără a fi ajutată de alte popoare. Aşadar, o mică bombă pe ici-colo şi totul ar fi fost rezolvat! Cu toate acestea, apele s-au mai liniştit, însă tot am rămas într-un butoi cu pulbere gata oricând să explodeze.

2014 a fost totodată un an foarte bun pentru mine. Reuşitele mele cele mai mari au avut loc în acest an, ca o continuare a anului trecut. Per total, pentru mine a fost o perioadă de maximă dezvoltare, din mai multe puncte de vedere. Cu blogul am reuşit să ajung foarte departe, deşi nu aveam habar câte pot să fac cu el. Mare parte din lucrurile, banii şi vocabularul dobândit sunt datorate blogului. Familia mea este mândră de evoluţia mea, dat fiind faptul că am ajuns să îi ajut cu multe lucruri de când am început să am un venit. Ce a fost, a fost... acum, ce o să fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu