joi, 18 decembrie 2014

Cadourile mele pentru cei dragi

Luna aceasta a fost o fugă constantă pentru mine. A trebuit să mă orientez prin foarte multe magazine după cadouri pentru cei dragi mie. Cu toate acestea, mi-a făcut foarte multă plăcere să mă plimb şi să aleg pentru ei. Pentru fratele meu am decis că este vremea să treacă la un alt nivel. I-am cumpărat tocmai din Asia o pereche de ghete de iarnă, întrucât ale lui deja erau mult prea folosite şi chiar doream să îi fac ziua mai bună.


Pe sora mea am ajutat-o să completeze o sumă de bani pentru a-şi cumpăra de asemenea o pereche de ghete pentru primăvara anului 2015. Am fost cu ea pentru că am vrut să mă asigur că îşi cumpără ceva din bani. Banii nefolosiţi sunt bani irosiţi, pentru că şi eu de fiecare dată când am o sumă de bani, dacă nu o folosesc când trebuie, pentru ceea ce vreau, pur şi simplu rămân fără ea!


În ceea ce îl priveşte pe tatăl meu, i-am cumpărat nişte parfumuri pe care vreau să i le ofer în seara de Crăciun. Acesta nu îşi doreşte nimic, fiind mulţumit să afle că suntem fericiţi alături de el, atâta timp cât mama este plecată în străinătate la muncă. Uneori mă doare sufletul să ştiu că sunt la distanţă unul de altul, însă viaţa merge înainte... şi odată cu ea şi noi. Chiar şi aşa, cândva ştiu că situaţia se va schimba şi că nu va mai fi nevoie să fim divizaţi. Revenind la parfumuri, luna aceasta chiar am fost într-o criză de produse cosmetice, motiv pentru care a trebuit să îmi refac stocul. Am cumpărat câteva anti-perspirante şi creme, dar şi câteva parfumuri. Parfumurile însă sunt alese cu atenţie, întrucât vreau să i le ofer în seara de Crăciun, pentru a-i înfrumuseţa seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu