miercuri, 24 decembrie 2014

Aveţi lipici pentru stickere personalizate?

Fraţilor! A fost o perioadă în care nu aveam niciodată destul timp ca să îmi pun lucrurile la locul lor. Trebuia să îmi etichetez fiecare coşuri cu obiecte, toate pungile şi locurile în care ştiam că pot găsi obiecte personale. Cum etichetele erau peste tot, mi-a venit o idee nemaipomenită. Deoarece fratele meu se mai întorcea din când în când de la facultate, am decis să îi fac o mare surpriză. Într-o zi, după ce am făcut o aprovizionare serioasă, am transformat întreg dormitorul într-un labirint al cuvintelor. Pe fiecare centimetru al camerei se aflau mai multe etichete personalizate labelprint cu nişte cuvinte scrise pe ele. De obicei era vorba de nişte cuvinte şi acţiuni care îl defineau ca persoană.


Spre uimirea mea, fratele meu a rămas impresionat de banalitatea acestui gest evident juvenil. Deşi am 17 ani, imaginaţia nu m-a trădat niciodată, iar acest plan de a-l întâmpina într-o cameră complet nouă a fost genială. Genială? Da! Pentru simplul fapt că mi-a oferit un zâmbet de milioane, consider că acea idee a fost genială.

Apropo, pentru că tot am deschis acest subiect şi am pomenit despre etichete, haideţi să vă spun câteva despre Labelprint.ro, despre care ştiu sigur că v-am mai vorbit în trecut. Este o firmă care se ocupă cu producerea şi comercializarea etichetelor personalizate, stickere şi multe altele, la preţuri extraordinar de mici. Foarte multe firme au apelat la produsele celor de la Labelprint stickere personalizate, întrucât au observat potenţialul şi influenţa pe care le pot avea aceste etichete asupra omului. Pe mine, chiar m-a convins de potenţialul lor! Cu o experienţă de 10 ani în piaţă, Labelprint este printre singurele firme cunoscute din ţară pentru serviciile profesionale şi de calitate pe care le are în acest domeniu. Aşadar, vă recomand cu încredere să apelaţi la Labelprint, cea mai tare firmă, cu "lipici" şi stickere personalizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu