duminică, 7 decembrie 2014

Atmosferă de sărbători

Weekend-ul acesta am încercat să aduc singur atmosfera de sărbători în casă, însă se pare că am primit puţin ajutor din partea fratelui şi tatălui meu. În fiecare an am împodobit bradul pe data de 6 decembrie, deoarece nu rezist prea bine nevoii de a vedea o pată de culoare în casă. Cu toate acestea, am fost puţin obosit şi trebuie să recunosc, nu am pus toată instalaţia în pom. Urmează ca în zilele ce urmează să finalizez acest proces de împodobire a bradului. Iar dacă în anii precedenţi ascultam colinde în timp ce puneam ornamentele pe crenguţe, anul acesta am ascultat muzică rock. Probabil o fi fost de oboseală! 

Aşa arată un brăduţ ornat de un rocker!

Setea mea pentru spiritul sărbătorilor este foarte mare şi incontestabil. Îmi doresc să vină mai repede vacanţa de iarnă pentru că vreau să petrec mai mult timp alături de cei dragi. Sper că Sf. Nicolae a fost şi pe la voi, şi dacă nu v-a adus o vărguţă, sper că v-a adus multă fericire, sănătate şi pace în familie şi casă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu