luni, 22 decembrie 2014

2014, anul bloggerilor

Anul acesta a fost presărat cu foarte multe probleme, dureri de cap şi puţine pauze, dar acest lucru nu m-a oprit din veşnica mea căutare de bloggeri. În decursul acestui an am reuşit să identific mai multe bloguri pe care le-am urmărit cu drag. Le-am fost alături autorilor, stând în colţişorul meu, fiind un simplu observator. 2014 a fost cel mai bun an pentru bloggeri, asta din punctul meu de vedere, întrucât am observat foarte multe noi campanii menite să sporească interesul tinerilor de a se implica în Blogosfera Românească. Desigur, nu numai cei tineri au fost invitaţi să se alăture comunităţii noastre, ci şi aceia deja înaintaţi în vârstă. 

Am purtat un foarte mare respect următorilor bloggeri: Călugăru Ovidiu Marius (www.blogatu.ro), Lore (www.culore.blogspot.ro), Francisc Vasile (www.spanac.eu), Ana (www.everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com), Diana (www.cherryqueendee.blogspot.com) şi mulţi alţii, însă aceştia sunt cei care îmi vin cel mai des în minte. În orice caz, deoarece vreau să spun câteva cuvinte despre bloggerii menţionaţi anterior, vreau să încep prin a spune că fiecare a reuşit să îmi aducă zâmbetul de foarte multe ori, de obicei dimineaţa, când mă trezeam şi verificam ce mai este nou prin "lume". 


Din nou, premiul pentru cel mai hazliu şi original blogger îi revine lui Spanac! Nu cred că încape îndoiala, articolele lui pe blog sunt foarte amuzante şi pline de imaginaţie. Modul în care abordează Spanac subiectele sunt un mod total nou şi inedit pentru blogosferă. Am observat foarte mulţi alţi bloggeri încercând să îi copie stilul, însă nimeni nu îl întrece. Congratz!

Lui Marius nu pot să îi aduc decât cuvinte de laudă pentru implicarea sa în toate concursurile şi campaniile destinate bloggerilor. Anul acesta a fost foarte roditor pentru mulţi dintre noi, chiar şi pentru mine. Printre toate celelalte lucruri pe care le-am câştigat, anul acesta mă pot mândri cu o cameră foto Canon IXUS 132, despre care v-am scris într-o altă postare. Aşadar, îţi mulţumesc nespus de mult Marius! Keep up the good work!

În ceea ce le priveşte pe bloggeriţele mele preferate de fashion, care le văd de asemenea muncind pe brânci pentru a se menţine în picioare cu blogurile, de la ele am primit dozele zilnice de informaţii despre viaţa frumoasă. Tot prin intermediul lor am reuşit să contactez nişte sponsori cu care am avut parte de nişte parteneriate chiar reuşite. În orice caz, lor le mulţumesc pentru simţul estetic pe care l-am dezvoltat anul acesta.

De asemenea, toţi bloggerii pe care i-am urmărit şi citit anul acesta sunt nişte persoane minunate! Noi am redefinit Blogosfera! La mulţi ani, bloggeri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu