duminică, 16 noiembrie 2014

În weekend

Weekend-ul acesta mi-am permis să mă răsfăţ cu o grămadă de dulciuri şi mâncare bună, dar mai presus de toate, am văzut un film, întrucât nu am mai făcut acest lucru de foarte mult timp. Titlul filmului este "Taken", partea a doua, deşi ştiu că foarte mulţi aţi mai auzit de el. Săptămâna aceasta va fi una foarte grea, de aceea mi-am propus să mă relaxez şi să fac doar lucrurile care-mi convin şi mă calmează weekend-ul acesta. Am petrecut mai mult timp cu familia şi am mers la biserică. Pe de altă parte, acum sunt obligat să muncesc triplu, pentru că eu nu am niciodată o pauză. Liceu, blogging, advertising, viaţă socială, etc. La mine totul este ca un cerc. Activităţile se repetă la nesfârşit! În orice caz, ieri mi-a venit aparatul foto pe care l-am câştigat la "Toamna Bloggerilor 2014". Este foarte micuţ, dar foarte util şi performant. Sunt foarte mulţumit de el şi sper să câştig cât mai multe lucruri prin intermediul bloggului. Şi pentru că se apropie şi Black Friday, mi-am propus să îmi cumpăr şi un laptop, fiindcă am început să fiu dezamăgit de performanţele pe care le atinge în ultima perioadă computerul familiei. Abia aştept să vină data de 21, iar asta doar pentru că eu voi fi activ pe site-urile de unde mi-am propus să cumpăr laptopul, de la ora 23:59 a zilei de 20 noiembrie. Acestea fiind spuse, nu ştiu cât de activ voi mai reuşi să fiu săptămâna aceasta, în afară de postările programate încă din weekend. Aşadar, vă doresc o săptămână cât mai frumoasă şi spor la cumpărături, dacă şi dvs. sunteţi în căutarea reducerilor de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu