vineri, 3 octombrie 2014

Simte momentul

În ultima perioadă m-am gândit foarte mult la clipele trăite alături de cei dragi. La fel ca un fotograf nunta, mă gândeam cât de mult contează amintirile. Trecem prin viaţă şi nu învăţăm niciodată să apreciem ceea ce este cu adevărat frumos. Pentru mine momentele frumoase sunt reprezentate de clipele petrecute alături de prietenii şi familia mea. Îmi place la nebunie să mă distrez, dar realizez deodată că zilele şi anii trec foarte rapid, motiv pentru care am ajuns la concluzia că ar trebui să fiu mai precaut şi să mă asigur că am parte de foarte multe amintiri frumoase.

Viaţa este concepută ca să îndeplinească nişte tipare. Aceste tipare sunt îndeplinite atunci când trecem prin mai multe etape ale vieţii. Eu vreau să mă asigur că trec prin toate aceste etape ale vieţii şi că nu voi uita niciun detaliu. Temporar mă pot mândri cu o memorie de invidiat, dar vine o vreme în viaţă când voi începe să am pierderi de memorie. Cum aş putea să îmi doresc să uit momentul în care voi fi avut prima iubire adevărată? În care o să împart toate momentele frumoase şi iubirea cu cea mai dragă persoană mie? Cum aş putea să uit ziua când mă voi însura?


Eu aş apela cu siguranţă la un aparat foto personal, dar parcă nici serviciile unui fotograf profesionist nu sună chiar atât de rău. Mi-ar plăcea să cred că amintirile se păstrează vii prin intermediul fotografiilor. Imortalizarea momentelor speciale din vieţile noastre sunt cele mai de preţ bogăţii pe care le-am putea avea. Luând exemplul marelui conducător, Alexandru Macedon ne-a învăţat că nu luăm nimic cu noi în Rai atunci când murim, de aceea ar trebui să ne bucurăm cât putem de ceea ce avem acum, pentru că tot ce contează în viaţă se întâmplă în prezent. Cele mai frumoase lucruri au loc atunci când sunt spontane şi devin amintiri plăcute. Indiferent de loc sau moment, momentele trebuie simţite, trăite şi păstrate cu sfinţenie în suflet. De ce nu? Poate fotografiate!

Vedeţi voi, aceste tipare ale vieţii despre care vă vorbeam sunt exact alegerile şi dorinţele noastre. Orice alegere greşită poate sfărâma un moment frumos. Mai multe exemple frumoase de momente fericite puteţi găsi pe site-ul fotografului Constantin Butuc, www.constantinbutucstudio.ro. Acest fotograf surprinde doar ce este mai bun dintr-un moment. Toate aspectele inegalabile ale vieţii sunt surprinse într-un singur cadru. De-a dreptul excepţional! Vă invit să aruncaţi o privire asupra site-ului său.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu