miercuri, 1 octombrie 2014

Recenzie film - Grave Encounters 2

Ok, ţineţi minte ce vă spuneam acum câteva zile despre Grave Encounters 1? Nu îmi voi retrage părerea. Crezusem că a doua parte va fi mai înfricoşătoare, întrucât mă aşteptam la mai mult de la continuare. Evident, am mai pierdut o oră şi jumătate in viaţa mea uitându-mă la partea a doua din acest film. Vreau să subliniez faptul că locul unde a fost filmat întreg filmul este foarte înfiorător, ţinând cont de frica mea de singurătate în întuneric. Mă aşteptam ca în partea a doua din "Întâlnire cu mormintele" să aibă loc nişte investigaţii care să aducă la iveală misterul spitalului. Din păcate, acest film a devenit mai stupid decât era iniţial. Revenirea personajului din primul film a fost ceva neaşteptat, dar chiar nu i-am văzut rostul. Actorii acestui film au fost mai buni şi aveau un har mai aparte în prima parte... în schimb, cea de-a doua distribuţie a evidenţiat stupiditatea şi idioţenia tinerilor de astăzi. Chiar nu ştiu ce aş mai putea spune despre film, întrucât nu diferă prea mult faţă de prima parte. Poate doar faptul că există nişte efecte noi care nu ar fi trebuit să fie adăugate în film. Sfârşitul este foarte aiurea, întrucât personajul principal al filmului face un lucru neaşteptat. Dacă nu doriţi să vă pierdeţi vremea, ascultaţi-mi părerea şi nu vă uitaţi la film. Din nou, trailerul este mult mai impresionant decât filmul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu