joi, 9 octombrie 2014

Profesionalism şi seriozitate de la Stone-Care.ro

Astăzi locuinţa este una dintre cele mai mari bunuri pe care le poate avea omul. Mi se pare foarte corect, întrucât este important ca fiecare om să aibă un acoperiş deasupra capului. Casa este oglinda locatarului, de aceea m-am gândit de foarte multe ori la motivele pe care le-ar avea oamenii ca să le decoreze. Unul dintre cele mai plăcute detalii poate să fie chiar podeaua. De fiecare dată când mergeam la nişte rude de-ale mele mă tot întrebam care este treaba cu podeaua. Era foarte lucioasă, elegantă şi frumoasă. Cu siguranţă nu era vorba de gresie! În cele din urmă am aflat că era vorba de marmură. Aceasta îi costase destul de mult, întrucât era cumpărată din străinătate. Nu îşi permiteau să înlocuiască nici măcar un centimetru, de aceea au apelat de foarte multe ori la tratamente şi la slefuire marmura.

De asemenea, casa nu avea doar o cameră cu podeaua din marmură. Atât baia, cât şi bucătăria şi unul dintre holuri aveau podeaua din marmură. Era o casă foarte mare, dar asta se vedea şi după buzunarul rudelor mele. Aveau bani, nu că acum nu ar avea, dar şi-au făcut casa cu multă trudă şi mulţi bani. Totul începuse în ziua în care li se născuse primul băiat. Iniţial locuiau la bloc, într-un apartament închiriat. Decişi să facă o schimbare în viaţa lor, aceştia s-au mutat la casă. Şi-au cumpărat un teren şi au început să îşi construiască locuinţa la care visau de mult. Cu ajutorul constructorilor, planul lor începuse să prindă contur.

Îmi aduc şi acum aminte ziua în care am intrat prima dată în casa lor. O casă proaspăt clădită, fără decoraţiuni, doar cu podeaua din marmură. Era o marmură de calitate superioară care aştepta cu nerăbdare să simtă primii paşi ai copilului. De atunci şi până acum m-am tot întrebat cât a costat să îşi facă podeaua cu marmură, deoarece nu mi s-a răspuns niciodată la această întrebare, dar tot ce ştiam şi ştiu şi acum este faptul că i-a costat foarte mult. În schimb, întreţinerea marmurei nu îi costă foarte mult. De când au aflat de Stone-Care.ro, ei apelează întotdeauna la serviciile acestora. Ştiu că pot avea încredere în Stone-Care şi că profesionalismul lor promitea foarte multe. O firmă în România care să se ţină de cuvânt şi să facă tot ce îi stă în putinţă pentru a-şi mulţumi clienţii. Nu mereu poţi să găseşti astfel de oameni într-o ţară care nu prea mai are motive să promoveze profesionalismul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu