joi, 23 octombrie 2014

Eroii copilăriei prind viaţă cu BabyMall.ro

Numai mama poate să ştie cât de mult s-a chinuit cu mine pe vremea când eram doar un bebeluş. Fiecare oră din viaţă şi-a dedicat-o creşterii mele, dar şi a fraţilor mei mai mari, şi o să o iubesc veşnic pentru faptul că mi-a dat viaţă. Pe atunci nu prea avea posibilităţile necesare pentru a cumpăra un scaun masa bebe, deoarece la vremea aceea costa destul de mult, iar bugetul familiei era limitat. Cu toate acestea, mama, eroina zilelor mele, a fost răbdătoare şi foarte calmă în momentele în care trebuia să mă hrănească sau să mă culce. Când trebuia să îmi dea de mâncare... atunci chiar era o mare problemă. Mi-a fost povestit faptul că nu eram un bebeluş obraznic, agitat, însă ca orice alt copil mai aveam şi eu mofturi. Că doar vorba aia, cum îi creşti, aşa îi ai!

În orice caz, pe atunci familia mea nu deţinea un computer şi nu avea de unde să ştie că există magazine virtuale care să comercializeze produse pentru copii, dar şi mobilă pentru bebeluşi. Un exemplu foarte bun şi evident este magazinul BabyMall.ro, care face frecvent reduceri la produsele destinate bebeluşilor. Proaspetele mămici au apelat cu multă încredere la serviciile acestui magazin, întrucât produsele sunt de o calitate superioară, iar promoţiile sunt foarte multe. În ciuda numărului tot mai mare de magazine din acest domeniu, BabyMall.ro este unul dintre cele mai apreciate magazine. În ceea ce priveşte promoţiile, eu am găsit un scaun pe care l-aş fi îndrăgit atunci când eram bebe, la un preţ redus. Scaunul a fost redus de la 294,00 lei la 196,00 lei, iar pe acesta se află eroul copilăriei mele: Mickey Mouse. Este foarte rezistent, structura acestuia fiind din oţel, pliabil. Mi-ar fi plăcut să am un asemenea scăunel pe vremea aceea. Poate că aş fi scutit-o pe mama de toate orele pierdute în care mă ţinea în braţe şi mă căra după ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu