duminică, 28 septembrie 2014

Un mare NU pentru BlogMoney

Aşa cum le-am promis într-un mesaj trimis pe platformă, vreau să fac un apel la toţi bloggerii şi să le recomand să stea departe de platforma BlogMoney. Este cea mai neserioasă şi prost clădită platformă vreodată, întrucât nu îşi onorează plăţile şi nici nu oferă răspunsuri bloggerilor care scriu pentru ei. Mi se pare că este de bun augur ca atunci când îţi deschizi o afacere să ai şi seriozitatea de a o întreţine, în schimb cei de la BlogMoney nu cunosc termenul de "seriozitate". Cel mai rău îmi pare că mi-am pierdut timpul scriind articole pentru o platformă pe care o considerasem iniţial profesională. De aceea am ajuns la concluzia, din nou, că bloggerii care sunt dispuşi să facă bani scriind ar trebui să se înscrie pe e-Advertising.co, fiind cea mai serioasă şi credibilă platformă. Scriu de 10 luni pentru ei şi am fost plătit întotdeauna la timp! Nu au existat niciodată probleme sau neplăceri cu aceştia, deoarece au o echipă capabilă să comunice şi să ofere ajutor în situaţiile mai puţin plăcute. În orice caz, NU RECOMAND NIMĂNUI PLATFORMA BLOGMONEY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu