miercuri, 24 septembrie 2014

Sfârşit de lună şi mulţumiri pentru Kurtmann

Iată că luna Septembrie mai are câteva zile şi se termină. În postarea de înaintea acesteia vă spuneam cam de ce iubesc eu toamna, iar aici vin cu o altă completare. Iubesc toamna pentru că am fost şi sunt îmbrăcat doar cu haine de calitate, primite de la Kurtmann. Fiindcă sunt nişte drăguţi şi (sper eu) le-au plăcut articolele scrise de mine până acum, au decis să prelungim pentru încă o lună parteneriatul. Habar nu am pentru cât timp, însă atâta vreme cât eu sunt sponsorizat şi plătesc în acelaşi timp ca să îmi mai cumpăr şi alte produse de la ei, mie mi se pare o situaţie câştig-câştig pentru ambele părţi. Chiar şi aşa, nu am apucat să vă mai povestesc despre tricoul de la Bershka pe care l-am primit pentru luna Septembrie. Deja l-am purtat de câteva ori şi vă pot spune că sunt foarte mulţumit de calitatea acestuia. Am reuşit să îl combin cu mai multe haine şi nu am avut neplăcerea să aflu că nu se aşează bine pe mine. Ba din contră! După o şedinţă de "shooting", vreau să vă prezint modul în care îl port cel mai des.


Mi-am permis să port peste tricou un jerseu negru pentru că era puţin frig afară, dar pentru că ştiţi cât de mult vă iubesc, am riscat să fac şi câteva poze doar în tricou. La tricou am adăugat un colier şi un ceas. Mărimea tricoului este M, întrucât m-am cam săturat să tot cumpăr haine de mărimea S, acelea fiind foarte mici deja pentru mine. Ce pot să spun, am pus puţină burtă în ultima vreme!

Cu această ocazie doresc să mulţumesc echipei Kurtmann pentru bunătatea şi înţelegerea de care au dat dovadă atâta vreme! Kurtmann pentru mine reprezintă cel mai de încredere, ieftin şi bun (din punctul de vedere al calităţii) magazin din mediul virtual românesc. Îl recomand tuturor!


Ador acest tricou pentru că arată minunat. Deşi mi-ar fi plăcut să fiu puţin mai înalt ca să nu mai facă cute, cred eu că nu-mi şade prea rău. Foarte mulţi prieteni de-ai mei au fost interesaţi de unde am cumpărat acest tricou Bershka, având în vedere faptul că nu avem prin preajmă vreun magazin care să comercializeze haine de la Bershka. Le-am spus cu multă încredere şi fericire că l-am primit de la Kurtmann, preţul acestuia fiind redus de la 39,90 la 15,96 lei! Materialul este subţire, dar foarte rezistent şi nu mă face să transpir. Permite aerului să treacă prin material şi lasă pielea să respire. Iniţial am fost puţin mai sceptic în ceea ce priveşte calitatea materialului, pentru că nu arăta exact aşa cum mi-aş fi imaginat eu tricoul, însă timpul le-a aranjat pe toate şi mi-a dovedit că mă înşel.

Fac un teaser în ceea ce priveşte viitoarele postări. Luna Octombrie se anunţă mai friguroasă decât luna Septembrie (din câte se pare), de aceea am decis să îmi iau o geacă. De asemenea, pachetul conţine şi o pereche de pantaloni de sport şi un maieu. Abia aştept să vă împărtăşesc şi vouă impresiile mele despre ce voi primi. Noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu