luni, 29 septembrie 2014

Se caută fotograf profesionist!

Vine un moment în viaţa fiecăruia când trebuie să îşi îndeplinească cea mai lăuntrică dorinţă. Aceasta diferă de la om la om, dar majoritatea decid ca acea dorinţă să fie legată de sufletul pereche. Foarte mulţi îşi doresc o nuntă de vis alături de persoana iubită şi caută să imortalizeze momentul pe veci. În România există foarte mulţi fotografi, motiv pentru care am ajuns la concluzia că se poate câştiga destul de bine la o nuntă sau un eveniment. De fapt, visul meu despre viitor s-a cam schimbat. Dacă în trecut mă gândeam la facultatea de medicină, astăzi aş dori să urmez facultatea de jurnalism. Mi-ar plăcea să lucrez în media! În orice caz, nu mi-a displăcut niciodată ideea de a fi şi fotograf. Ba din contră! Îmi doresc de foarte mult timp un aparat foto cu care să fac nişte poze artistice, aşa cum am găsit pe site-ul unui fotograf nunta Brasov. Mai jos aveţi câteva din fotografiile pe care le-a realizat la o nuntă.





Mie mi se pare minunat modul în care captează orice detaliu şi imortalizează totul. Fotografiile sunt cele mai scumpe amintiri. Când mintea nu va mai putea să perceapă diferenţa dintre trecut, prezent şi viitor, amintirile vor fi cele care vor aduce lumină în sufletul oamenilor. Aşa cum poate aţi observat pe site-ul Jadoris Photography, nunta este un moment unic! Momentele unice nu se întâmplă decât o dată în viaţă, iar la noi românii, cum nu prea credem în a doua căsătorie, ţinem cu dinţii de certificatul de căsătorie şi ne rugăm să fie şi singurul pe care l-am putea avea. Eu unul nu cred în divorţ, motiv pentru care mi-ar plăcea să am cât mai multe fotografii de la propria mea nuntă.

În ceea ce priveşte tehnica aceasta a fotografiei marca Jadoris, există ceva special în imagini. Culorile sunt pline de viaţă, detaliile şi unghiurile. Totul arată minunat! Sugestia mea pentru voi este să intraţi şi voi pe Jadoris Photography şi să analizaţi puţin câte puţin fiecare imagine în parte. Eu unul vă spun cu sinceritate că aş apela la serviciile Jadoris, întrucât totul pare foarte profesional şi serios... şi ştim cu toţii cât de mult ne displac oamenii neserioşi şi lipsiţi de profesionalism. Portofoliul afişat pe site este unul impresionant, având foarte multe lucrări la activ şi totodată o grămadă de cereri. Site-ul este conceput într-o manieră foarte prietenoasă. Îmi place faptul că au introdus şi o poveste din spatele camerelor, pe care vă invit să o descoperiţi singuri. Aspectul este foarte elegant şi atrăgător, de aceea cred că au avut şi foarte multe cereri de la oameni. Tot ce vreau să subliniez în momentul de faţă este faptul că le urez foarte mult noroc celor de la Jadoris, dar şi celor ce au apelat la aceştia. Şi nu numai noroc!

Vă invit să apelaţi oricând la Jadoris Photography, pentru cele mai bune şi mai frumoase amintiri pe care le-aţi putea avea vreodată, iar asta... pentru că amintirile sunt cele care dăinuie peste ani şi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu