luni, 29 septembrie 2014

Se apropie Black Friday!

Deci, luna Noiembrie se apropie cu paşi rapizi de noi... şi ştiţi ce înseamnă acest lucru? Vine şi mult aşteptata perioadă din an în care toate produsele din magazinele noastre preferate sunt reduse foarte mult. Încă nu v-aţi prins despre ce este vorba? Black Friday, desigur!

Mi-am permis să arunc câteva priviri pe site-urile mai multor distribuitori şi vânzători de haine din întreaga lume şi am văzut că foarte puţini au început să se pregătească pentru perioada ce urmează. Eh, cui îi pasă? Nu este chiar aşa de mare graba... nu?! În orice caz, în cazul meu, am găsit câteva produse care chiar m-au încântat şi mi-au plăcut la nebunie, fiind bărbat mi-am dat seama imediat cam pe ce să mă axez, dar iată că am găsit şi câteva haine pentru femei pe care le consider atrăgătoare. Dacă sunteţi femeie şi sunteţi interesate de cele mai frumoase haine din Asia, vă las următorul link, pe care sper să îl accesaţi: http://www.tidebuy.com/s/Blackfriday-167/.

Ok, deci am "cules" cu mare atenţie câteva paltoane care mi-au captat atenţia, şi sper să vă placă şi vouă la fel de mult.

1.
Preţ Tidebuy: 42.99$
Culori: Roz, verde, albastru închis
Mărimi disponibile: M, L, XL, 2XL
Cumpără-l de pe Tidebuy: APASĂ AICI (LINK)!
"Este un palton foarte frumos şi elegant. Îmi inspiră un aer artistic şi totodată
consider sugerează viziunea unei femei independente."

2.
Preţ Tidebuy: 34.99$
Culori: Albastru
Mărimi disponibile: S, M, L, XL
Cumpără-l de pe Tidebuy: APASĂ AICI (LINK)!
"Acest palton este unul răsunător, care transmite un mesaj puternic
celor din jur. Combină în mod armonios stilul elegant cu stilul sport."

3.
Preţ Tidebuy: 39.99$
Culori: Roşu, crem, bleumarin
Mărimi disponibile: S, M, L, XL
Cumpără-l de pe Tidebuy: APASĂ AICI (LINK)!
"Imaginea creează o primă impresie foarte importantă, iar 
acest palton creează cu siguranţă o impresie foarte bună!"

Mi-ar plăcea de asemenea să vă prezint două geci care arată încântător de bine! Nu vreau să mă repet, dar ştiu că sună ciudat... faptul că un bărbat îşi dă cu părerea despre hainele pentru femei, dar chiar îmi place moda şi aş da orice ca să devin un critic de modă. Lumea mondenă ne învaţă zi de zi cum să purtăm şi cum să nu purtăm anumite articole vestimentare... şi cum să fim fashion! Cu toate acestea, cred că puţini conştientizează care este importanţa alcătuirii unei ţinute decente şi elegante. Pe Tidebuy puteţi găsi cele mai frumoase modele de haine din Asia, dar şi accesorii. Aşa cum spuneam anterior, Tidebuy este unul dintre puţinele site-uri care se preocupă din timp de Black Friday-ul de anul acesta, de aceea îmi plac la nebunie!

4.
Preţ Tidebuy: 31.99$
Culori: La fel ca în imagine
Mărimi disponibile: S, M, L
Cumpără-l de pe Tidebuy: APASĂ AICI (LINK)!
"Îmi place foarte mult cum arată această geacă, materialul fiind 
cel care m-a determinat să o aleg. Am o pasiune pntru gecile din denim."

5.
Preţ Tidebuy: 54.99$
Culori: Negru
Mărimi disponibile: M, L, XL
Cumpără-l de pe Tidebuy: APASĂ AICI (LINK)!
"Nu cred că se merită să comentez în privinţa acestei geci... 
deşi tot o să o fac. Arată foarte confortabilă şi călduroasă! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu