duminică, 28 septembrie 2014

Recenzie film - Graves Encounters

Ok, seara aceasta am încheiat weekend-ul vizionând un film "horror". Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit de filmul "Întâlnire cu mormintele", însă eu am aflat de el de la fratele meu mai mare. Din cele povestite de el am avut impresia că o să fie un film care să mă impresioneze, însă am fost total debusolat în momentul în care mi-am dat seama că filmul se terminase, iar eu încă nu am tras nicio sperietură calumea. Când mă uit la un film horror mă aştept să am vise urâte noaptea, să tresar de spaimă atunci când este o scenă teribil de înfricoşătoare... şi de ce nu? Să aprind luminile! Nu am avut această problemă în privinţa acestui film. Adevărul este că scenariul propus de acest film este, într-adevăr, înfricoşător. Să trăieşti pe pielea ta ultimele zile din viaţă într-un fost sanatoriu chiar îţi poate face pielea de găină. Cu toate acestea, personajele cât şi creaturile care au apărut în film nu au fost deloc pe măsura aşteptărilor. Ştiţi care a fost impresia mea după ce s-a terminat filmul?
Dumnezeule! Am irosit o pungă numai bună de nachos pe un film de doi bani!
Efectele, sunetul, actorii şi locaţia au fost alese cu mare precizie şi chiar mi-a plăcut să văd cu cât profesionalism şi seriozitate au tratat conceperea acestui film, în schimb îi lipsesc foarte multe elemente care ar fi putut transforma filmul, care este unul de duzină (din punctul meu de vedere), într-un film de cinema! Cu siguranţă nu aş plăti bilet pentru a vedea acest film la cinematograf. Niciodată!

Şi din nou, industria filmelor americane a conceput un trailer mult mai bun decât filmul în sine. Felicitări Hollywood!

Un aspect care mi-a plăcut totuşi la film este faptul că, deşi filmul se întind pe o durată de o oră şi 30 de minute, acţiunea pare că durează mai mult decât ar trebui. Chiar dacă începutul poate fi puţin anost, este destul de interesant modul în care spectatorii sunt iniţiaţi în acea lume a misterului şi supranaturalului, dar doar atât! Per total, sunt dezamăgit de film, nefiind în stare să îi acord o notă mare. Cred că merită 5/10, cu indulgenţă! Mă rog, poate că, vizionat cu prietenii, acest film se poate transforma într-o poveste de groază. Poate!

Voi reveni cu o recenzie şi asupra celei de-a doua părţi, întrucât există, şi tare îmi doresc să aflu dacă voi reuşi măcar a doua oară să mă sperii pe cinste. Ori sunt eu prea NESIMŢIT încât să nu mă sperie nimic, ori... altceva.