miercuri, 17 septembrie 2014

Presat de timp?

Aşa cum bine ştiţi, de fiecare dată când începe şcoala eu încep să fiu din ce în ce mai inactiv pe blog, însă anul acesta mi-am propus să fac exact opusul. Deşi sunt în clasa a 11-a, nu cred că nu există puţin timp şi pentru blog. Oare aşa o fi? Nu am mai avut timp în ultima perioadă să scriu mai nimic, întrucât sunt din nou înconjurat de advertoriale, deşi nu îmi pare rău, atâta timp cât îmi câştig banii de buzunar şi fac ce fac pentru a-mi câştiga existenţa. Singura problemă este că trebuie să mă trezesc mult mai devreme decât de obicei, în condiţiile în care mă culc destul de târziu. Cred că acesta ar fi singurul dezavantaj. Mă trezesc devreme ca să apuc să vă scriu şi vouă, şi advertiserilor, dar şi să am timp să mă pregătesc pentru liceu. În fiecare dimineaţă mă trezesc relativ uşor, dar asta doar datorită unei voinţe de fier! Cu toate acestea oboseala îşi cam face simţită prezenţa chiar şi după opt ore de somn. Vă daţi seama cam ce activ trebuie să fiu şi la liceu! Mă rog, parcă deodată îmi pare rău că nu mă mai trezesc la ora 9, pentru că o oră poate să facă diferenţa şi reprezintă totodată un plus de energie. Indiferent, nimic nu se va schimba prea curând, de aceea îmi permit să vă salut prietenos şi să vă urez o săptămână, sau cât a mai rămas din ea, cât mai frumoasă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu