vineri, 12 septembrie 2014

Pregătiri pentru un sistem imunitar puternic

V-am mai scris în trecut despre produse bio, însă astăzi vin din nou cu informaţii fresh referitoare la produsele bio. Vara a trecut cam prea repede, lucru care mă face să mă gândesc la faptul că a venit vremea să mă gândesc serios la ce aş putea să fac să mă feresc de boli şi eventualele dureri pe care le pot resimţi doar eu din cauza frigului. Toamna şi iarna sunt cele mai păcătoase anotimpuri pentru mine, întrucât nu îmi aduc nimic altceva decât răceli şi multe zile la pat. Deşi sunt îmbrăcat gros şi am grijă să nu ies afară după ce am făcut duş, cel puţin pentru câteva ore bune, mă păleşte în fiecare an câte o gripă... dar din aia de îţi vine să îţi aşezi singur perna în coşciug. Eu fac foarte urât când sunt suspect de gripă. Încă de la primele simptome încep să mă simt foarte rău şi sunt prieten doar cu patul. Din motivul cu pricina, m-am hotărât ca toamna şi în special iarna aceasta să urmez un tratament medicamentos naturist.

Am găsit foarte uşor câteva produse care mie mi-au atras atenţia, pe site-ul www.produsenoni.ro. Produsenoni.ro este un magazin virtual care se ocupă cu distribuirea şi comercializarea produselor bio sau naturiste Calivita. M-am gândit foarte mult la ce produse mi-ar trebui mie, astfel am ajuns la concluzia că ar trebui să urmez un tratament de întărire a sistemului imunitar. Îmi aduc aminte cum anul trecut am păţit să iau gripă de două ori, o dată în timpul vacanţei, a doua oară având neplăcerea să am gripă tocmai în timpul liceului. Deşi profesorii nu mă credeau datorită faptului că eu nu lipseam niciodată şi eram întotdeauna mult prea vesel. Nici atunci când îmi era rău nu prea puteam să afişez vreun semn de boală. În ciuda aparenţelor, într-o zi am cedat şi aproape că eram paralizat din cauza durerilor de cap, oase şi ameţeală. Noroc mare că unul dintre profesorii m-a văzut că nu eram tocmai în apele mele şi m-a trimis acasă. 


De aceea, dragii mei cititori, vreau ca anul acesta să fiu mult mai atent cu propria sănătate. M-am săturat să tot petrec nopţi şi zile suflându-mi nasul şi stând ca o larvă în pat. Dacă o să îmi iau sau nu nişte produse bio, ştiu sigur că o să fac acest pas de pe Produsenoni.ro, întrucât îmi inspiră foarte mult profesionalism şi încredere, mai ales că toate produsele lor sunt avizate de către Ministerul Sănătăţii din România. Ştiţi ce îmi place cel mai mult la aceste produse bio? Că pot fi luate în paralel cu tratamentul recomandat de medic. De asemenea trebuie menţionat faptul că nu am nevoie de vreo prescripţie de la medic pentru a lua aceste produse. Îmi doresc un nou stil de viaţă, şi anume un stil de viaţă sănătos şi plin de energie. Sunt crescut în aşa manieră încât să fiu legat de natură şi să iubesc tot ce poate să dăruiască acest pământ. De ce să nu am încredere şi în puterea plantelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu