luni, 29 septembrie 2014

O zi din viaţa mea

Prin intermediul acestei postări doresc să trec în revistă toate aspectele unei zile obişnuite de-ale mele. Întrucât astăzi dimineaţă când m-am trezit am început să mă uit din prima pe telefon să văd dacă am primit vreun mail nou, cred că am dezvoltat o obsesie faţă de mediul virtual. În fiecare zi mă asigur că primul lucru pe care îl fac înainte de a mă da jos din pat, fiind greu de dat jos din el, îmi verific adresa de e-mail să văd ce mesaje aş fi putut primi şi de asemenea accesez şi profilul meu de Facebook. După ce dovedesc să mă dau jos din pat, direcţia îmi este setată automat pe toaletă. Mă asigur ca după ce ies de la baie să mă fi spălat pe dinţi. Chiar dacă fac lucrurile puţin invers, aşa m-am învăţat şi nu aş schimba nimic. Imediat după spălatul pe dinţi mă duc la frigider şi caut mâncare, în prealabil ceva ce ar putea fi comestibil şi fără să fie încălzit sau prăjit. Dacă nu găsesc nimic ce mi-ar putea satisface pofta de mâncare, las baltă micul dejun şi aştept până la prânz, când trebuie să mănânc înainte de a pleca la liceu. Cu sau fără mâncare în stomac, mă duc să aprind computerul şi dau drumu la muzică. Sunt dependent de muzică, motiv pentru care nu nu mă pot plictisi niciodată când sunt singur. Încep să cotrobăi prin Blogosferă şi mă uit, desigur, să văd dacă am ceva nou de făcut pe blog. De obicei mă aştept ca dimineaţa să găsesc comentarii în aşteptarea moderării, dar acesta este doar un vis frumos. Aprind apoi televizorul şi încep să mă uit la desene animate sau documentare istorice pe National Geographic până pe la ora 11:00, oră la care încep să mă pregătesc pentru liceu. Odată ce mi-am dus la bun sfârşit toate activităţile de dimineaţă, urmează ca la liceu să fiu un elev "model" şi să stau cuminţel în bancă, obosit de modul de predare plictisitor şi inutil, apoi, prin pauze, caut să stau cât mai departe de clasă. Spre seară, când ajung acasă, mă schimb în hainele mele de casă şi caut să mai rezolv câteva şmecherioare pe computer. Ori fac bani, ori scriu, ori mă joc. Ori mă joc şi ascult muzică. Sau... poate doar mă uit la un film..? Depinde! În orice caz, cam acesta este modul în care arată o zi din viaţa mea. Nu este o aventură în sine, dar mă bucur de fiecare dată când mă trezesc dimineaţa şi simt cum o nouă zi începe. Vă doresc un început de săptămână minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu