miercuri, 10 septembrie 2014

Numărătoare inversă: Miercuri

Pentru că mai sunt doar patru zile până când va începe noul an şcolar, mi-am propus ca în fiecare zi de acum încolo să fac o postare în care să vă povestesc ce mai fac eu în timpul liber care mi-a mai rămas. Tot timpul trebuie folosit cu cap! Aşadar, astăzi am dorit foarte mult să citesc, însă nu am avut prea mult timp. Motivul? Am scris un al doilea articol pentru competiţia "Toamna Bloggerilor 2014". Sper că o să fiţi alături de mine pe tot parcursul competiţiei şi că o să îmi citiţi articolele! În ceea ce priveşte viaţa personală, am început să gândesc pozitiv. Cred că ieri a fost prima zi după atâtea luni, când mi-am dat seama cu adevărat că nu am niciun motiv să fiu supărat. Am învăţat să iert orice om, fie el şi cel mai nemernic dintre nemernici. Nu ştiu de ce, dar pur şi simplu nu îmi stă în fire să port pică pe o anumită persoană. Despre psihic nu am prea multe să vă spun, întrucât am rămas cam la fel, însă am câteva lucruri pe care trebuie să le fac la fizic. Nu m-am mai tuns de trei luni, şi sper că mâine sau poimâine voi reuşi să merg la frizer. Nu îmi stă urât nici cum am părul acum, dar îmi place să fiu elegant şi să arăt frumos. Este un fix de-al meu pe care nu o să îl pot trata niciodată. Navigând pe internet am găsit un nou stil de tunsoare care se numeşte pompadour. Deşi numele tunsorii sună ciudat şi amuzant, consider că mi s-ar potrivi de minune, luând în calcul faptul că părul meu este foarte moale şi uşor de aşezat. Eu rămân la ideea că această tunsoare oferă o notă de eleganţă şi rafinament, chiar dacă foarte mulţi au abordat deja acest stil. Cam aşa arată tunsoarea, şi sper să vă placă şi vouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu