vineri, 12 septembrie 2014

Numărătoare inversă: Joi

Ieri nu am mai apucat să vă spun ce am făcut, întrucât am avut o zi destul de plină. Iată deci, şcoala se apropie, iar eu mi-am propus să fac puţină curăţenie printre hainele cu care urmează să mă prezint în prima zi de şcoală. Cu ajutorul matuşii mele şi bunăvoinţa celor de la Kurtmann, am reuşit să îmi pregătesc un set de haine care să îmi ajungă timp de o săptămână întreagă. Dacă printre cititorii blogului meu se regăsesc şi elevi, bănuiesc faptul că şi ei ştiu prin ce trec. Nu am voie să vin la liceu îmbrăcat decât în cămăşi albe sau albastre, tricouri şi bluze simple, de asemenea albe sau albastre, şi pantaloni gri, negri sau bleumarin. Îmi permit totuşi să spun că este o regulă stupidă, însă m-am acomodat cu un astfel de stil, de aceea am început să mă obişnuiesc şi cu hainele simple. Pe de altă parte, nu mi-au plăcut niciodată hainele cu imprimeu. Mi se par mult prea copilăroase!


Într-o altă ordine de idei, ieri am petrecut toată ziua ascultând muzica mea preferată şi vizionând videoclipuri pe Youtube. Pe scurt? Am fost un mare leneş! Spre seară am avut o tentativă să dau o tură şi prin oraş, dar mi-am dat seama că nu prea am cu cine, de aceea m-am răzgândit şi am rămas în casă. Spre surprinderea mea, aseară m-am culcat foarte devreme, dar înainte de a face acest lucru, m-am uitat la un documentar despre atentatele de la 11 septembrie. Cu această ocazie aş dori să îmi arăt respectul faţă de cei care şi-au pierdut viaţa în decursul acelei zile. Au murit foarte mulţi oameni nevinovaţi, fără voia lor, într-o zi care se anunţa să fie la fel ca oricare alta. Cam aşa mi-am petrecut ziua de joi. Puţin mai încolo voi spune şi ce am făcut astăzi, însă până atunci, toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu