luni, 8 septembrie 2014

Hai pe Wordpress

În trecut tot menţionam ideea cum că doresc să deschid un nou blog. Iată, dragă cititorule, aseară am reuşit să duc acest plan la bun sfârşit. Dacă mă credeţi, mi-a luat ceva timp să mă gândesc la numele blogului, la platforma pe care aveam de gând să îl fac şi cam ce anume aş putea să scriu pe el. Pentru că am transformat acest blog într-un blog de advertising, în proporţii destul de mari, mi-am propus să am şi un blog personal. De ce spun personal când şi acest blog a fost creat de mine? Consider că de când am început să scriu advertoriale, din cauza lipsei de timp şi de idei nu am mai avut ocazia să echilibrez numărul de articole personale, dovedind astfel că sunt genul acela de blogger care scrie doar pentru un scop, şi anume bani. Nu mi-am dorit niciodată să se ajungă atât de departe cu blogul încât să nu mai am timp să scriu şi despre impresiile mele, despre ce am mai făcut şi ce cred că se mai digeră în zilele noastre prin lume, însă internetul şi banii au avut alte gânduri pentru mine. Desigur, nu regret nimic din activitatea mea de blogger. Şi astfel subliniez faptul că pe acest blog s-a ajuns să se publice articole care să fie scrise din motive personale, nu din plăcerea de a scrie. Eu am numit acest fenomen "scriere din iniţiativa altora". Cam asta este advertising-ul, însă doar prin intermediul banilor câştigaţi din publicarea acestor articole m-am întreţinut singur atâta timp, deci nu am dreptul să mă plâng. Noul blog îl veţi putea găsi în sidebar, însă precizez că sunt abia la început şi îmi mai trebuie timp penru a mă acomoda cu noua platformă pentru bloguri. Îmi este destul de greu să folosesc Wordpress, fiind mult mai complex decât Blogspot, însă în timp promit că mă voi obişnui şi vă voi arăta asta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu