duminică, 21 septembrie 2014

Etichetele personalizate

Pentru că în ultima perioadă am petrecut foarte multe ore prin oraş, m-am gândit la efortul pe care îl depun acei oameni zi de zi ca să reuşească să vândă ceva. Uitându-mă la expresiile lor, pe chipul lor se putea citi disperarea de a câştiga un ban pentru a putea să plece acasă mulţumiţi că au reuşit să îşi scoată banii de pâine şi plăţi. Cu toate acestea, bănuiesc şi sunt foarte sigur de faptul că nimeni nu s-a gândit până acum la o metodă de a atrage clienţi într-un mod neobişnuit. Nu vreau să mă refer la vreun anumit tip de comerciant, întrucât şi cei care vând legume, şi cei care vând haine, toţi sunt oameni şi trăiesc de pe o zi pe alta cu ceea ce câştigă într-o zi de muncă. M-am gândit că lor le lipseşte tactica, iar în cazul acesta este vorba de tactici de marketing. Ei au nevoie de etichete personalizate - acesta fiind exemplul de care mă voi lega în această postare - pentru a capta atenţia cumpărătorilor. Culorile atrag foarte mult atenţia, de aceea oamenii devin curioşi atunci când observă un mod neobişnuit de a comercializa şi vinde un produs.

Bine, bine... etichete personalizate... dar de unde?! După o documentare mai amănunţită am reuşit să aflu faptul că există un mic atelier online special făcut pentru asemenea confecţii. Puteţi să vă creaţ cele mai tari etichete personalizate doar pe site-ul labelprint.ro. Pe lângă rolul decorativ pe care le au aceste etichete, ele sunt menite să creeze un magnet invizibil între marfă şi clienţi. Aceste etichete sunt concepute în aşa manieră încât să reziste utilizărilor repetate şi pot fi concepute şi din polipropilenă sau hârtie (hârtia fiind materialul suport al etichetelor). Eu aş recomanda etichetele personalizate, întrucât reprezintă o strategie foarte bună pentru a obţine profit şi de a te remarca pe piaţă. Ceea ce ţii pe raft, dar mai curând modul în care o faci, se oglindeşte în personalitatea ta. Văd aceste etichete foarte utile în comerţ şi cred că este o metodă ce ar trebui abordată de foarte mulţi comercianţi. Desigur, pe site puteţi să găsiţi mai mult decât etichete de preţ. Pe labelprint.ro găsiţi etichete reclosure, etichete autocolante, etichete de securitate şi etichete auto-adezive. Dacă lucraţi în comerţ, sunt sută la sută sigur că aţi fi interesaţi de o asemenea oportunitate. Nu o rataţi şi profitaţi la maxim de această strategie, pe bani puţini, şi dublaţi-vă profitul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu