luni, 22 septembrie 2014

Economii la factura de la curent

Ultimele nopţi au fost albe pentru mine, fiindcă am dormit foarte puţin. M-am gândit foarte mult la planurile mele de viitor, ţinând cont de faptul că habar nu am ce aş putea să cer de la o asemenea ţară. Ştiu că, dacă voi rămâne în România ca să îmi încerc norocul şi să profesez după ce termin o facultate, voi fi sortit eşecului şi voi avea foarte mult de suferit din cauza conducerii care a reuşit să nenorocească ani la rândul această frumoasă ţară. De aceea, planurile mele implică şi o afacere, chiar aici, pe teritoriul României. Acest lucru implică foarte multă muncă în străinătate, întrucât îmi doresc să dezvolt o afacere pe termen îndelungat. Cei care spun că afacerile sunt moarte în România, se înşeală amarnic! Nicio ţară din lume nu va prospera fără afaceri, iar afacerile gândite cu cap şi construite strategic pot aduce mii şi mii de euro!

Ideea construirii şi deschiderii unui local pentru tineri în mai multe judeţe din ţară mi-a surâs întotdeauna. Desigur, pentru a mă putea extinde pe plan naţional mi-ar trebui mai întâi finanţare, cuvânt care sună foarte frumos, dar provoacă în aceeaşi măsură un gol foarte mare în stomac. Lăsând la o parte partea cu finanţarea, întrucât există mai multe probleme de rezolvat, intervine şi întreţinerea afacerii la preţuri cât mai accesibile. Dând drept exemplu factura la lumină, m-am gândit că într-un bar/restaurant 24/7 stil underground ar trebui să fie foarte multe lumini aprinse zi şi noapte. Astfel eu am ajuns la părerea că pentru a reduce facturile la curent ar trebui să apelez la serviciile greentek.eu/ro. Am accesat site-ul şi m-am uitat puţin prin portofoliul lor, iar ceea ce am văzut m-a uimit. Printre clienţii celor de la greentek se pot găsi mai multe nume de afaceri cu renume naţional, dar şi internaţional! Nu vreau să fac reclamă, dar dacă cei de la Dedeman au apelat la ei, înseamnă că au avut un motiv întemeiat!

Judecând după informaţiile pe care le pun la dispoziţia clientului, tehnologia cu LED este cea mai bună, oferind un set foarte mare de avantaje. Pe lângă durata de viaţă de 50,000 ore, corpurile de iluminat ce folosesc această tehnologie utilizează doar 61,3 KWh/an, în comparaţie cu un corp de iluminat incandescent care are o durată de viaţă de numai 1,200 ore şi consumă până la 525,6 KWh/an. Consider că tehnologia LED este inovatoare şi de ultimă generaţie, fiind de asemenea prietenoasă cu mediul. Cu economiile de energie atingând cote nemaipomenite, o durată de viaţă mult mai mare şi o eficienţă sporită, o afacere ar trebui să apeleze la serviciile greentek şi să se gândească la prosperitate într-o ţară care închide foarte rapid orice şansă de a evolua. Acesta ar fi un plan pentru afacerea pe care aş dori să o înfiinţez în viitor, însă totul rămâne sub forma unui plan, urmând ca toate aceste idei să se contureze, sau nu, cu ajutorul lui Dumnezeu! Dacă va fi posibil pentru mine să îmi îndeplinesc această dorinţă, ştiu sigur ce o să fac pentru a-mi reduce costurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu