miercuri, 10 septembrie 2014

Cumpără deştept!

Salutare tuturor! Sper că sunteţi conectaţi în legătură cu subiectul „telefoane, laptopuri şi tablete”. Recent am scris un articol în care vă spuneam motivele pentru care mi-aş dori un laptop, dar totodată aminteam şi dorinţa de a avea un telefon nou. Întrucât m-am uitat prea mult timp după telefoane scumpe, am ajuns la concluzia că mai bine rămân la ordonarea după preţ şi să caut mai multe telefoane ieftine înainte de a mă decide în legătură cu smartphone-ul pe care doresc să îl cumpăr. Ideea este pe cât se poate de simplă. Bugetul meu este limitat, iar din el trebuie să scot bani atât pentru laptop cât şi pentru smartphone. Actualul telefon este deja foarte vechi, fiind vorba de un Samsung Ch@t 357. Prima dată când l-am folosit era deja la mâna a doua, primul aparţinător al acestuia fiind sora mea. Adevărul este că pentru un telefon qwerty nu s-a descurcat prea rău. Deşi camera este slabă, m-am putut bucura de câteva poze bune. Eu de fiecare dată când pun mâna pe un telefon caut să văd  cât de bună este camera. Nu sunt fotograf, dar sunt pasionat de fotografie. Şi dacă nu este vorba de artă, îmi place să fac selfie-uri sau poze alături de prieteni şi familie, chiar dacă nu le încarc prea des pe internet. Singurul aspect care nu mi-a plăcut la acest telefon este senzorul ce ţine locul butoanelor de navigare. În momentul de faţă, după aproape 2 ani de când folosesc telefonul, acesta având mai bine de 3 sau 4 ani de când este utilizat continuu, mă cam chinuie tastatura şi îmi pune piedici de fiecare dată când încerc să navighez pe reţelele de socializare. Ţinând cont de acest defect şi de pasiunea mea de a naviga pe internet, consider că este un motiv numai bun pentru care ar trebui să îmi schimb telefonul.

După o lungă căutare pe Bocris, magazin specializat în comercializarea de produse electronice, am reuşit să identific un telefon care să îndeplinească mai multe funcţii specifice unui smartphone performant. În primul rând vreau să pun în evidenţă necesitatea unui smartphone. Pentru mine, ca tânăr, cred că este important să deţin un astfel de gadget, în special pentru statutul meu de blogger. Termenul de smartphone reprezintă un pas către un nou nivel al tehnologiei şi performanţei, cel puţin din punctul meu de vedere. Faţă de un telefon obişnuit, smartphone-ul este un gadget cu foarte multe calităţi. Poate că este impropriu să vorbesc despre calităţi la un telefon, însă sunt foarte multe lucruri fără de care nu am putea să trăim.


Voi începe prin prezentarea telefonului Samsung Galaxy S Duos, fiind primul telefon care mi-a plăcut foarte mult în ceea ce priveşte caracteristicile şi preţul. Un prieten de-al meu deţine un astfel de smartphone şi mi-a explicat cu lux de amănunte care sunt aspectele care i-au plăcut cel mai mult la el. Adevărul este că gama de smartphone-uri marca Samsung sunt nişte gadget-uri must have, însă nu m-am ghidat după acest principiu atunci când am ales această companie în defavoarea celor de la Apple. Nu aş vrea să boicotez compania Apple, însă cei de la Samsung au dovedit în nenumărate rânduri că au capacitatea de a crea un telefon eficient şi accesibil. Odată cu impresiile prietenului meu faţă de acest smartphone am avut ocazia să îl ţin în mână şi să îl testez. Aşa cum aminteam pe la începutul acestei postări, printre primele funcţii pe care am vrut să le încerc la acest telefon a fost camera. Rezoluţia de 5mpx a camerei foto este una acceptabilă, iar capacităţile de autofocus, geotagging şi LED flash îi oferă un punct bonus la nota finală. Calitatea pozelor este una foarte bună pentru un telefon care costă 497,34 lei. Camera secundară este VGA, aspect care m-a dezamăgit, însă trebuie menţionat faptul că este un telefon numai bun pentru apeluri video. Revenind la camera principală, înregistrarea video se poate face la 720p, reuşind să ajungă până la 30 de cadre pe secundă (FPS). Nu va întrece niciodată performanţa unei camere foto, însă eu mă arăt mulţumit.


După ce am testat camera am trecut la celelalte aspecte tehnice. Am fost mirat să aflu că un telefon relativ micuţ are o capacitate de stocare de 1.8GB, în timp ce memoria RAM este de 768MB, iar memoria flash este de 4GB. M-a încântat foarte mult momentul în care am fost pus în situaţia de a testa aplicaţii. Jocurile au rulat cu o viteză foarte bună, procesorul Dual Core cu o frecvenţă de 1,2GHz făcându-şi treaba minunat! Nu am întâlnit nicio problemă în privinţa aplicaţiilor, iar aici mă refer la întârzieri în efectuarea unor sarcini sau chiar blocarea telefonului. Display-ul de 4.0 inch este minunat pentru jocuri şi vizionarea videoclipurilor pe internet. Dar nici cu muzica nu stă prea rău! MP3 Player-ul acceptă fişiere în formatele MP3, WMA, WAV şi eAAC+. Melodiile pot fi redate la volum maxim fără probleme. Funcţionează pe sistemul de operare Android, versiunea 4.2 (Jelly Bean). Autonomia telefonului este impresionantă. Cu foarte mult respect faţă de cei de la Samsung, recunosc umil că nu am mai întâlnit până acum telefoane care să reziste timp de 280 ore în regim de aşteptare şi până la 8 ore în timpul convorbirii. Acumulatorul este tip Standard Li-Ion 1500 mAh. Nu cântăreşte decât 188g, iar dimensiunile (121.5 x 63.1 x 10.6 mm) îi permit să încapă cu uşurinţă în buzunar. Se aşează foarte frumos în palmă, în comparaţie cu telefoanele qwerty. Şi pentru că tot am ajuns la aspectul telefonului, trebuie să recunosc, este simpatic! Prietenul meu îl avea pe negru, însă ştiu că există şi versiuni pe alb sau albastru. Are colţurile rotunde, iar butoanele laterale nu sunt deloc butucănoase. Are un conector jack de 3.5 mm. Sunt încântat de telefon, şi chiar dacă nu poate egala performanţele unui Samsung Galaxy S2 sau S3, tot este acceptabil. Motivele pentru care aş cumpăra acest telefon sunt nenumărate, însă rămân la ideea că este un telefon foarte bun pentru apeluri voce cât şi video, uşor de utilizat şi bun pentru a naviga pe internet. 


Totuşi, mai devreme spuneam că un smartphone are foarte multe calităţi. Revin asupra acestei fraze şi atrag atenţia că în aceeaşi măsură, un telefon performant poate să creeze şi efecte negative asupra omului. Poate că unul dintre cele mai negative efecte pe care l-am putut observa la oameni este dependenţa. Da, mi-ar plăcea să deţin un Samsung Galaxy S4, dar ştiu că după aceea nu mi-aş mai ridica ochii nicio clipă de la el. Astfel am ajuns la concluzia că mai bine cumpăr un telefon micuţ şi accesibil, întrucât nu poate să facă prea mult rău minţii umane. În final, acord nota 10/10 telefonului Samsung Galaxy S Duos pentru caracteristicile satisfăcătoare şi design-ul frumos


Ah, ce nătâng sunt! Îmi cer mii de scuze pentru că data trecută nu am explicat cum se poate finaliza o comandă pe Bocris. Acum simt nevoia să mă revanşez faţă de dumneavoastră şi să vă prezint în câţiva paşi simpli cam ce trebui să faceţi pentru a comanda un produs.

Navigaţi pe site şi căutaţi-vă produsul pe care doriţi să îl achiziţionaţi. Odată ales produsul, apăsaţi pe butonul „Adaugă în coş”. Nu este necesar să vă înregistraţi pentru a adăuga produse în coş, însă veţi avea nevoie de un cont pentru a finaliza comanda. Desigur, puteţi să faceţi comanda şi prin intermediul telefonului apelând la numerele 0244.574.011 şi 0344.401.060

După ce aţi adăugat în coş produsul dorit, apăsaţi pe butonul „Coşul meu” pentru a vă finaliza comanda. Odată ce aţi ajuns acolo, apăsaţi „Comandă”. Apăsând pe butonul „Comandă” veţi fi transferat către o altă pagină unde va trebui să alegeţi cum doriţi să primiţi produsul (ridicare personală la magazinele Bocris din Ploieşti sau livrare prin curier rapid în aria de acoperire NEMO sau FanCourier). De asemenea puteţi opta şi pentru aplicarea unui cupon de reducere, în cazul în care deţineţi unul. Odată ce aţi selectat modalitatea de livrare a produsului va trebui să completaţi câteva câmpuri cu informaţii pentru a vă înregistra pe site. Înregistrarea este necesară pentru a finaliza comanda. Dacă v-aţi răzgândit sau doriţi să mai adăugaţi produse în coş, puteţi oricând să apăsaţi pe butonul „Actualizare coş”. Puteţi reveni oricând înapoi pentru a finaliza comanda! De asemenea este posibilă şi comandarea unui produs prin „Comandă rapidă”, contul devenind inutil în acest caz, însă eu sugerez înregistrarea pe site, întrucât aveţi mai multe beneficii. Devenind membru al site-ului Bocris veţi putea primi prin e-mail cele mai noi oferte ale magazinului. Tot ce vă mai rămâne de făcut este să alegeţi cu ce produs doriţi să vă afişaţi toamna aceasta! Şi nu uitaţi că Bocris oferă transport gratuit la produsele peste 200 lei (în cazul în care comanda nu este de 200 lei, taxa de transport este de 18 lei) şi vă oferă posibilitatea de a returna orice produs în termen de 14 zile! Spor la cumpărături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu