marți, 23 septembrie 2014

Ce pastile să iau?

Mi-am dat seama de faptul că nu prea pot trăi fără muzică. Oricând am ocazia să ascult muzică, caut cea mai apropiată sursă de muzică şi îmi delectez auzul cu sunete pe care eu le consider cereşti. Chiar dacă nu ascult chiar orice tip de muzică, îmi place totuşi să aud câteva acorduri de chitară sau note cântate la pian. A devenit o adevărată obsesie, dar nu cunosc încă un tratament care să trateze această problemă. Dacă mă credeţi, chiar şi acum, când vă scriu această postare, ascult muzică. O discuţie interesantă pe care am avut-o cu sora mea m-a dus cu gândul la faptul că sunt dependent de muzică. Sora mea îmi spunea că nu se poate concentra la scris dacă pe fundal se aude o melodie. Eu pe de altă parte nu pot să scriu la fel de bine dacă nu am o melodie pe care să o ascult. Cu toate acestea, săptămâna este foarte complicată pentru mine, iar eu nu îmi doresc nimic altceva decât o perioadă de răgaz. Mi-aş dori să pot să stau întins undeva, să îmi fie cald şi să privesc stelele. Aşa cum le-am spus şi altor prieteni de-ai mei, îmi trebuie un weekend de 7 zile pe săptămână... pentru că nu mai suport oboseala care a pus stăpânire pe mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu