miercuri, 24 septembrie 2014

Ce-mi place la luna Septembrie

Ce-mi place la luna Septembrie? La luna Septembrie îmi place:

- Să văd cum frunzele capătă o altă culoare şi cad uşor în adierea vântului.
- Vremea care nu este nici prea caldă, nici prea rece.
- Să aud din nou hohotele prietenilor mei pe holurile liceului.
- Faptul că mă revăd cu foarte multe persoane pe care nu le-am mai văzut de foarte mult timp.
- Că mă întâlnesc cu persoane noi şi capăt noi prieteni.
- Faptul că dobândesc o linişte sufletească specifică numai mie, doar toamna.
- Că este începutul toameni, iar fructele sunt gata coapte!
- Viziunea artistică asupra naturii şi modul în care ne influenţează tuturor vieţile.

Septembrie este începutul unei noi perioade! Haideţi să ne bucurăm de toamnă 
împreună şi să ne facem viaţa cât mai frumoasă alături de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu