joi, 25 septembrie 2014

Avantajele corpurilor de iluminat cu LED

Care sunt avantajele corpurilor de iluminat cu LED? Dacă ar fi să fac o listă cu avantaje, pun pariu că nu aş reuşi să termin prea curând, deoarece totul trebuie argumentat şi cred că este foarte mult de discutat pe o asemenea temă. Indiferent, eu tot vreau să vă spun care sunt motivele pentru care aş apela la corpurile de iluminat cu LED. Nu este prima oară când deschid un astfel de subiect, tocmai de aceea vreau să readuc în atenţie câteva aspecte foarte importante. Primul aspect care avantajează aceste corpuri de iluminat cu LED este marcat de impactul pe care îl are asupra mediului. Întrucât se consideră că în viitor cererea de energie electrică va creşte simţitor, corpurile de iluminat cu LED sunt cele mai recomandate, având în vedere faptul că nu sunt costisitoare şi au un consum mult mai mic decât la corpurile de iluminat care funcţionează pe alte principii şi tehnologii.

Un alt detaliu care merită menţionat în această postare este faptul că toate corpurile de iluminat cu LED sunt foarte eficiente. Ştiu o grămadă de afaceri autohtone care au apelat la asemenea corpuri de iluminat, fiindcă şi-au dat seama în cele din urmă că factura la curent este usturătoare într-o ţară ca România. În momentul de faţă există foarte multe magazine în domeniu care se ocupă cu distribuirea acestor produse de viitor, însă puţine se pot număra printre cele mai bune. Printre acele câteva magazine se găseşte şi magazinul magicled.ro, care este un magazin virtual.

Nu în ultimul rând trebuie să subliniez şi faptul că durata de viaţă a becurilor (pentru că ele mi se par cele mai relevante şi mai bune exemple) cu LED este mult mai mare decât la cele simple. Nu am folosit niciodată un bec ce utilizează tehnologie LED, însă mi-ar plăcea să am unul în dormitorul meu. Lumina este destul de slabă şi mă cam deranjează seara când vreau să stau treaz până târziu, întrucât îmi oboseşte ochii şi îmi provoacă somnolenţă. Becurile sunt becuri şi sunt făcute pentru a ilumina o încăpere! Am ajuns astfel la concluzia că aceste produse sunt nişte necesităţi importante în viaţa oamenilor, dar şi în conservarea mediului înconjurător, fapt care m-a determinat să recurg la această tehnologie, relativ nouă, ţinând cont de faptul că iubesc natura şi aş face orice ca să ştiu că prin acţiunile mele generaţiile viitoare se vor putea bucura şi ele de ceea ce am eu astăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu