duminică, 17 august 2014

Publicitate online

O perioadă foarte complicată pentru mine o reprezintă vara. Datorită timpului liber în care nu fac mai nimic, am început să navighez din ce în ce mai mult pe internet, lucru care m-a determinat de altfel să accesez şi pagini cu anunturi online. În ultima vreme mă tot tentează să îmi achiziţionez un telefon mobil mai performant. M-am săturat de tastatura qwerty şi senzorul care a început să îşi facă singur de cap în ultimul an. Îmi doresc cu ardoare un Samsung Galaxy S4, indiferent dacă este la mâna a doua sau abia scos din cutie. Sunt dispus să plătesc până la 900 lei pentru o asemenea achiziţie, bani pe care temporar nu îi deţin. Dar nu este nicio problemă! Cu atâtea anunţuri de vânzări şi cumpărări, ştiu sigur că mediul virtual nu o să ducă niciodată lipsă de oferte pentru telefoanele mobile.

Pentru mulţi dintre noi, acum câţiva ani ziarele erau principalele surse de informare pentru ofertele de vânzare/cumpărare. Astăzi însă ne putem mândri cu tehnologia care şi-a luat un avânt spectaculos în era contemporană, lucru care a adus de asemenea foarte multe beneficii. Ca să vă dau un exemplu mai concret, fratele cât şi sora mea şi-au găsit apartamente de închiriat pentru perioada facultăţii, de pe internet. Mi se pare cel mai eficient mod de a căuta oferte pentru închirieri apartamente, întrucât este foarte rapid, simplu şi la îndemâna oricui.

Luând-o pe partea cealaltă, vremea în care anunţurile de vânzări sau cumpărări erau publicate în ziare s-a dus de mult. Din păcate pentru acele anunţuri trebuia să plăteşti, astăzi însă anunţurile publicitare din mediul virtual sunt gratuite. Un aspect pe care eu îl apreciez foarte mult la internet.Voi de ce v-aţi chinui cu un ziar, pe care nu îl mai citeşte nici moartea? Eu vă sugerez să accesaţi cu încredere site-ul de pe cuvintele boldate anterior şi să vă plasaţi ofertele chiar acolo. Este cel mai bun lucru pe care aţi putea să îl faceţi în materie de marketing. De asemenea, dacă stăm puţin şi ne gândim, publicul este mult mai mare online decât în viaţa reală, lucru care vă poate atrage mult mai rapid cumpărători la produse sau chiar puteţi găsi ofertele la care speraţi, cu o uşurinţă nemaipomenită! Haideţi împreună, cu mic, cu mare, într-o lume în care internetul primează şi haideţi să fim mai eficienţi decât am putut fi vreodată în viaţa noastră. Timpul înseamnă bani, iar fiecare secundă pierdută cu un ziar este un client pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu