miercuri, 27 august 2014

Ce cadouri preferă femeile?

Oare de câţi bani este nevoie ca să cucereşti inima unei femei? Întrebarea aceasta încă face ravagii printre bărbaţi, însă eu cunosc foarte bine societatea umană de astăzi, chiar dacă sunt decât un adolescent, şi ştiu că fericirea sau iubirea nu se cumpără cu bani. Desigur, nu trebuie totuşi să devenim zgârciţi din cauza acestui aspect. Este de la sine înţeles faptul că, deşi nu ar trebui să cumpărăm iubirea, un cadou din când în când nu strică. În cele din urmă, merită şi femeile o mică atenţie din partea noastră. Aşa este? Eu încă nu am fost pus în postura de a face cadouri unei posibile prietene, însă mă gândesc cum ar fi dacă aş face un asemenea gest. Întotdeauna am crezut că simplitatea rămâne cea mai apreciată valoare într-o relaţie, de aceea consider că un cadou nu trebuie să fie prea extravagant. O mică atenţie poate să însemne foarte mult pentru o femeie, în special atunci când vine din partea persoanei iubite. Dar întrebarea este, ce anume caută femeile?


Repet, nu am fost încă pus în postura de a face cadouri, însă este ştiut faptul că femeile sunt foarte atrase de bijuterii şi poşete. Nu trebuie să dovedim ştiinţific, ci trebuie doar să ne uităm la gusturile femeilor. Eu trăiesc cu două femei în familie şi îmi este uşor să vorbesc, întrucât de-a lungul vieţii am învăţat foarte multe. Pentru acest lucru trebuie să îi mulţumesc surorii mele, cea care m-a îndrumat în multe situaţii şi mi-a oferit foarte multe sfaturi utile despre modă. Bine, bine, dar ce treabă are moda? Cei care mă cunosc ştiu foarte bine faptul că eu sunt atras foarte mult de fashion. Da, sunt băiat şi recunosc cu toată sinceritatea că îmi place moda. Din această cauză am reuşit să am o viziune aparte şi despre gusturile femeilor. Multe apelează la brand-uri străine, dar eu consider că magazinele autohtone sunt la fel de bune. Vă vând un pont: dacă doriţi să faceţi un cadou pentru o prietenă, vă invit să aruncaţi o privire asupra site-ului Camely.ro, loc unde o să găsiţi foarte multe produse accesibile. Desigur, şi femeile pot accesa Camely pentru a se orienta spre o partidă de shopping confortabilă şi eficientă. Ce mai staţi pe gânduri? Intraţi chiar acum şi vedeţi cu ce produse puteţi să impresionaţi cea mai importantă fiinţă din viaţa fiecărui bărbat. Eu deja am făcut o alegere. Voi?

2 comentarii:

  1. asa cum ai scris o mica atentie face o fameie fericita nu trebuie sa vii cu buchete imense de flori dar un lucru mic si semnificativ e de ajuns .,.

    RăspundețiȘtergere
  2. "ce cauta femeile?" nu cred ca are un raspuns general valabil... mama cauta ceva, soacra altceva, sotia cu totul altceva, iar sefa sigur nu cauta ceea ce cauta soacra. tocmai de aceea cred ca cele mai frumoase cadouri pentru femei le poti face atunci cand o cunosti macar putin si mai ales cand stii macar o dorinta "ascunsa" a ei care sa iti poata da si tie o idee de cadou (nu neaparat scump, dar pe care sa il poarte sau sa il foloseasca cu gandul la tine)

    RăspundețiȘtergere