luni, 14 iulie 2014

Superbă zi

Astăzi am avut o zi minunată. După o lungă perioadă în care am considerat că viaţa mea se cam duce de râpă, din cauza plictiselii, căldurii, prietenilor şi aşa mai departe, se pare că mersul la sală antrenează atât fizicul cât şi psihicul. Mi-am propus ca pe timp de vară, deşi mi-aş fi dorit să fi început mai devreme, să merg la sală şi să fac puţină mişcare. Pentru cei care sunt ca mine, foarte plictisiţi şi petrec foarte mult timp pe un scaun în faţa computerului sau în faţa TV-ului, vă rog! Vă implor! Vă faceţi singur un serviciu alergând câteva sute de metri şi făcând câteva abdomene, flotări sau genoflexiuni. Nu ştiu dacă va avea acelaşi efect şi asupra dumneavoastră, dragi cititori, dar pe mine mă face foarte fericit, pe lângă faptul că am parte şi de muzică bună în timp ce mă antrenez.

Într-o altă ordine de idei, soarele arzător cu care ne-am obişnuit a fost foarte înţelegător cu mine şi s-a mai domolit spre seară. Un lucru foarte interesant pe care l-am observat la această vacanţă este acela că vara nu mai este la fel de caldă ca cele din anii precedenţi. Să fie vreo problemă la nivelul temperaturii sau este vorba pur şi simplu de bunătatea lui Dumnezeu, care ne ocroteşte de razele puternice ale soarelui? Nu o să pot să înţeleg vreodată pe deplin acest lucru, dar atâta timp cât nu plouă, dar nici nu este foarte cald, eu rămân mulţumit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu