luni, 14 iulie 2014

Preţul, un factor important în măsurarea calităţii

De foarte multe ori am auzit oamenii plângându-se de calitatea unui produs, asta doar după achiziţionarea lui. Nu mulţi se sinchisesc să analizeze puţin produsul înainte de a scoate banii din buzunar. Înainte de aspect şi etichete, preţul este un factor foarte important în măsurarea calităţii. Dacă preţul este unul foarte mic, în cazul achiziţionării acelui produs de la un vânzător ambulant/tarabă/târg, fie este de o calitate inferioară, lucru frecvent întâlnit, fie nu este bun de nimic. Totuşi, există şi posibilitatea de a fi un chilipir, devenind un produs foarte bun, la un preţ avantajos pentru client.

Dacă mai ţineţi minte povestea cu tatăl meu şi maşina lui... printre rânduri am amintit câte ceva şi despre o lampa cu led. Ei bine, site-ul Lincos.ro este unul dintre puţinele site-uri care promite o multitudine de produse, având preţuri mai mult decât accesibile... eu aş spune incredibile. Aspectul plăcut al paginii web reprezintă un bonus atât pentru deţinător cât şi pentru client, acesta reuşind să capteze atenţia vizitatorului. Este un design modern, foarte plăcut şi uşor de accesat/navigat. Nu mă mai satur să navighez printre meniuri!

Un alt aspect pe care nu l-am discutat în primul paragraf este acela că nici preţurile super piperate nu promit calitatea. S-ar putea să vă aflaţi în situaţia de a alege între un produs cu un preţ mult mai mare faţă de un alt produs, care deşi are un preţ mult mai mic poate fi mult mai bun faţă de cel cu preţul mult mai mare. Cui nu i s-a întâmplat măcar o dată în viaţă să păţească să cumpere ceva scump, dovedindu-se în cele din urmă că produsul mai ieftin, poate, era mai bun? Greşeli pe care toţi le facem la început. Nu preţul face calitatea. Nu, nu!

Ce să vă mai spun? Pe lângă faptul că obişnuiesc să îmi cumpăr tot ce îmi trebuie de la magazinele cele mai accesibile (ca preţuri mă refer, desigur) din oraş, nu ştiu ce anume aş mai putea să vă spun. Poate faptul că şi pe internet se poate întâlni acest aspect? Cu puţină răbdare şi multă atenţie s-ar putea să găsim o adevărată comoară prin magazinele virtuale. Eu fac de cele mai multe ori shopping-ul online, lucru care se dovedeşte foarte eficient şi avantajos. Deşi mi-aş dori ca produsul comandat să fie lângă mine imediat după ce am terminat comanda, nu se prea poate, dar cred că răbdarea învinge orice lucru atunci când există voinţă. Aşadar, apreciaţi calitatea, nu falsitatea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu