luni, 9 iunie 2014

Cum se scurge timpul?

Cum se scurge timpul? Rapid! Atât de rapid încât nu conştientizăm cât de multe detalii pierdem într-o singură milisecundă. Stând aseară cu prietenii mei prin oraş, am realiat faptul că nu petrec niciun moment aşa cum ar trebui. Nu preţuiesc ceea ce ar trebui preţuit, în special viaţa mea, şi uit să mai trăiesc pentru a mă bucura de fiecare prostioară care-mi apare în faţă. Fiecare înghiţitură de apă, fiecare aromă provocată de o îngheţată rece... mirosul unui parfum îmbietor! Toate aceste detalii, da, despre ele vorbesc. Sunt prizonier într-o mangrovă a timpului pierdut. Iar eu ce fac? Mă bucur de nimicul care îmi oferă zilnic energia necesară pentru a pierde şi mai mult timp. Sunt un habarnist! Mi-am propus totuşi să încerc ceva nou, să schimb ceva în modul meu de a trăi viaţa. Acum? Acum doar ascult muzică. Şi acesta este un început!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu