joi, 12 iunie 2014

Clipe de neuitat

Astăzi mi-am permis să fac cam tot ce am vrut la liceu. Am stat foarte mult pe afară, am râs împreună cu colegii mei, iar ziua s-a sfârşit ieşind în oraş cu o parte din prietenii mei cei mai buni. Să stai sub copaci, pe o bancă, în parc... oh, de când tânjesc după un astfel de moment! Ce-ar fi viaţa fără prieteni? Vorba aia: "degeaba ai munţi de aur dacă nu ai cu cine să îi cari". Nicio senzaţie nu se compară cu cea provocată de prieteni atunci când te distrezi împreună cu ei. Desigur, astăzi am săvârşit şi un mic act de infractor. Şi să vă spun partea cea mai stupidă! Dar nu înainte de a vă spune despre ce este vorba.

Liceul în care învăţ este împrejmuit cu garduri, iar poarta de acces la elevi este închisă în timpul orelor de curs. Nemaiavând chef să aştept după gardianul şcolii ca să vină şi să deschidă poarta, ce să fac? M-am gândit să sar gardul. Zis şi făcut. Imediat după aceea am luat-o la fugă, dar partea cea mai stupidă a fost aceea că gardianul a deschis poarta fix peste două minute după ce am sărit gardul. Ironia sorţii, nu? În fine, sper că şi ziua voastră a fost la fel de frumoasă ca şi a mea. Vă doresc numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu