duminică, 11 mai 2014

Sfârşit de weekend

Iată că şi acest weekend este pe terminate. Oricât de mult mi-am dorit să mă bucur de timpul liber pe care weekend-ul mi-l pune la dispoziţie, eu nu am niciodată timp de odihnă. Întotdeauna se găseşte ceva de făcut! Într-adevăr, am avut şi momentele mele de lenevie ieri... şi poate că o să mai am şi astăzi (sper), dar un lucru este cert. Mâine trebuie să ne îndreptăm din nou spre locurile care ne ocupă în cea mai mare parte viaţa. Fie că este vorba de şcoală, liceu sau locul de muncă, toţi ne îndreptăm spre o destinaţie. Am încercat într-un timp cât mai scurt să fac cam tot ce doream... şi anume să mă relaxez, să mă uit la TV, să citesc. În fine, pentru că mâine mai mult ca sigur nu o să am ocazia, vă urez de pe acum un început de săptămână minunat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu