miercuri, 28 mai 2014

Luna mai contra viaţa mea

Dragii mei, în ultima perioadă nu am prea mai avut timp să postez şi articole care să nu fie advertoriale, dar mi-am propus să vă prezint acum, pe ultima sută de metri a lunii mai, cam tot ce mai fac, gândesc şi intenţionez să fac.

Luna mai a fost (şi consider că este până la ultima zi a sa) cea de-a doua lună a anului care a reuşit să mă obosească la maxim. Acum că liceul nostru este ţinta celor de la minister, cu toate bătăile de cap de înaintea vacanţei, atât ne mai lipsea... inspecţia de dinaintea vacanţei!

Pe de altă parte mă simt mândru de un aspect. În urmă cu o lună (sau două) m-am înscris la un concurs pe licee în care trebuia să introduc câteva date şi informaţii despre blog. Ce credeţi? Am câştigat pe primul loc! Încă nu am primit premiul (sau premiile) şi nici nu mai ţin minte cum se numeşte concursul, dar de îndată ce voi afla, promit că voi pune o poză cu diploma în footer.


Un lucru care mă frământă încă este gândul la vară. Mi-am propus împreună cu cel mai bun prieten al meu să ne angajăm pe timp de vară la un fast-food sau la un market. Există totuşi câteva probleme care ne pun beţe în roată, dar sperăm să reuşim. Eu cel puţin sper din toată inima să îmi iasă ceva din toată treaba asta... şi dacă mă credeţi sau nu, vinerea aceasta voi merge să mă interesez de viitoarea mea activitate de vară. Uraţi-mi noroc!

Cu toate acestea parcă nu mă simt încă pe deplin mulţumit de activitatea mea. Cred că am nevoie de ceva mai mult timp de distracţie, relaxare şi plimbare... asta pentru că în ultima perioadă nu am prea mai avut parte de asemenea luxuri. Concluzia acestor rânduri? Aştept cu nerăbdare vacanţa! Sau poate doar vara, privind pe latura în care eu voi fi angajat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu