vineri, 16 mai 2014

Casa visurilor se clădeşte în timp

Măi, eu întotdeauna m-am întrebat ce fac acei domni care tot merg pe stradă şi au un soi de aparat foto. Am aflat puţin mai târziu decât ar fi trebuit că sunt nişte geologi care efectuează un studiu geotehnic. Nu ştiam până atunci ce înseamnă acest lucru, dar pentru că ştiu că există foarte multe persoane la fel de înceţoşate ca şi mine, o să vă ofer o mică explicaţie. Ştiţi că înainte de a vă ridica o casă trebuie să supuneţi pământul unor serii de teste amănunţite? Acest studiu este cea mai importantă documentaţie tehnică în vederea construirii locuinţei dumneavoastră.

În cazul unui studiu hidrogeologic executat incorect, sau deloc, există posibilitatea ca proprietarul să nu beneficieze de debitul apei dorit. Într-o astfel de situaţie s-a aflat şi vecinul meu, fiind totodată foarte furios şi neputincios să mai facă ceva, pentru că ştiţi şi voi cam care este situaţia banilor în aceste zile, iar banii aruncaţi prima dată pe executarea acestui studiu nu se pot recupera. Având în vedere faptul că el deţine o fântână, şi-a dat seama foarte, dar foarte târziu că a făcut o greşeală foarte mare atunci când a trecut peste determinarea unui debit mai bun al apei. 

Pentru o companie mare este foarte, dar foarte indicat să execute aceste studii înainte de a-şi amplasa sediul. Foarte mulţi întreprinzători au apelat cu plăcere şi uşurinţă la serviciile celor de la hidrogeotesting, aceştia având un portofoliu vast de lucrări şi peste 20 de ani de experienţă în domeniu. Voi pe cine aţi alege? O firmă fantomă care promite marea cu sarea sau pe profesionişti? Este foarte bine de ştiut faptul că până şi numele cele mai mari din comerţ, telecomunicaţii sau chiar din lumea carburanţilor au apelat la această firmă serioasă. Tot nu mă credeţi? Printre cei mai importanţi clienţi se numără şi companiile Petrom, Kaufland, Orange, Romtelecom şi multe altele, acestea fiind doar câteva din întreaga listă.

Vă spun sincer că într-o perioadă eram foarte interesat de acest domeniu. Unde se fac bani, acolo trebuie să ajung şi eu. Am un scop foarte important, şi nobil după cum îl consider eu, tocmai de aceea aş fi interesat să aplic pentru o meserie bănoasă. În urma unor investigaţii şi chiar a sfaturilor date de părinţi, soră şi prieteni, această meserie de geolog nu este una tocmai neplăcută. Banii vin, munca nu este una tocmai complicată, iar oamenii te cheamă foarte des. Vin banii? Vin, cum să nu vină!

În fine, revenind la subiectul iniţial de discuţie, am făcut o mică analiză şi am realizat faptul că foarte multe branduri din ţară apelează din ce în ce mai des la firmele cu vechime în domeniu, lăsând astfel pe margine toate celelalte firme. Experienţa surclasează preţurile în orice domeniu. Dacă îţi doreşti cu adevărat o casă de vis, o afacere de succes sau un pământ bun pentru agricultură, trebuie să ştii când şi pe cine să apelezi pentru a determina toate aceste detalii. Eu ştiu sigur că nu o să fac greşeala de a lăsa în urmă detaliile cele mai importante la baza ridicării unei locuinţe/afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu