joi, 10 aprilie 2014

Propriul fashion trend - partea a 2-a

Primăvara mi se pare cel mai important sezon din an. Este singurul anotimp în care reuşim să aducem ceva nou în vieţile noastre, fie că este vorba de hainele mai puţin groase sau un nou regim alimentar, poate chiar o vacanţă bine meritată..! Dar astăzi ne vom axa mai mult pe vestimentaţie. Am reuşit să identific pe site-ul Glittio câteva haine care, poate, v-ar încânta în aceeaşi măsură cât am fost şi eu la rândul meu. Încă nu este vremea să aruncăm hainele de pe noi pentru a etala costumele de baie, deci păstraţi-vă până pe data de 1 mai, poate chiar pentru vacanţa de vară, că aşa ar fi şi mai bine. Dar ce spun eu? Fiecare după nevoi şi buzunar!

Ar fi destul de greu să vă împărtăşesc ideile mele în materie de modă, tocmai de aceea am decis că ar fi mult mai ok să vă prezint câteva modele de haine pe care eu le-aş utiliza în lansarea unui trend propriu... de fashion, desigur! Se ştie că sunt un foarte mare admirator ar hainelor casual, asta pe lângă faptul că obişnuiesc să le port în cea mai mare parte a timpului. Aceste haine îmi provoacă o stare de bine atât trupească cât şi sufletească. Spre exemplu, ador cămăşile confecţionate din bumbac care au carouri, culoarea fiind una mai închisă. Sentimentul de lejeritate pe care îl am atunci când port o asemenea cămaşă este imposibil de perceput. Dacă ştiţi cum este să vă simţiţi ca şi cum nu aţi purta nimic altceva pe voi decât nori pufoşi, ei bine, cam aceasta este şi senzaţia ce mă acaparează pe mine atunci când sunt în "elementul" meu. Pe lângă materialul foarte confortabil, trebuie să recunosc faptul că preţul este unul pe cât se poate de avantajos. Dacă în centrele comerciale din oraş o cămaşă poate ajunge până la 200 RON în condiţiile în care este confecţionată din materiale de calitate proastă, aceasta costă numai 69 RON, fiind 100% din bumbac.


Atunci când te apucă cumpărăturile ca să te poţi lăuda cu o piesă nouă de vestimentaţie... păi te apucă bine! Eu nu pot să trec prin două sau trei magazine pentru a mă hotărâ în legătură cu ce anume urmează să achiziţionez. Nu! Aceasta este o greşeală de începător... şi fie vorba între noi... sunt băiat şi mi-am dat seama acest detaliu important. Iau întreaga stradă de-a lungul şi de-a latul numai pentru a mă asigura că am cotrobăit prin toate magazinele înainte de a-mi face o imagine cu ce anume ar trebui să cumpăr. La pantaloni este o ştiinţă mai complicată, de aceea nu aş prea dori să intru pe acea ramură. Totuşi, un lucru ştiu sigur, şi anume că vestele nu vor fi niciodată prea vechi sau în afara trendului pentru a fi purtate. Pentru că primăvara aceasta ne cam păcăleşte cu temperaturile, eu văd imperios necesară purtarea unei veste atâta timp cât dorim să evităm gecile. Acestea oferă libertate braţelor şi au grijă să asigure căldura necesară trunchiului, nepermiţând aerului rece sau vântului să pătrundă prin fibre. Eu m-am arătat foarte mulţumit după ce am purtat o astfel de vestă. Cel mai mult apreciez faptul că nu transpiri la subraţ, ceea ce este un plus.


În final aş dori să discut despre fulare. Pentru că locuim într-o zonă mai răcoroasă, fularele sunt un must have cel puţin în lunile ce urmează iernii, gen februarie şi martie. Desigur, vă daţi seama că nu este vorba de acele fulare croşetate de la bunica pe care le primeşti de Crăciun. Fularele pe care eu le-aş asorta la hainele alese cu atenţie de mai sus ar trebui să fie confecţionate dintr-un material subţire şi colorat. Accesoriul cel mai apreciat la o vestimentaţie de tip casual este fularul/eşarfa, din punctul meu de vedere. Fularul poate fi un foarte bun înlocuitor al cravatei şi a papionului, de aceea sunt de acord în privinţa lor. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu