sâmbătă, 12 aprilie 2014

Preţurile şi televizoarele

De ceva vreme ne cam tot bate un gând (pe mine şi familia mea) să cumpărăm un nou televizor, întrucât cel din sufragerie nu este unul tocmai satisfăcător. Dimensiunile acestuia sunt foarte reduse, iar ecranul nu mai redă în mod corect imaginile. Nu ştim cine s-a jucat cu vreun magnet pe lână ecran, dar ştim că cineva a făcut-o. Din pricina acestui lucru, ne-am pus pe gânduri şi am început să luăm la rând toate magazinele online de electronice şi electrocasnice, în căutarea unor oferte de televizoare LED ieftine.

Am avut atâtea momente în care a trebuit să ne invităm oaspeţii în sufragerie ştiind că este cea mai potrivită cameră pentru a găzdui pe cineva pe timp de zi, însă niciodată nu am putut să ne mândrim cu televizorul micuţ şi bătrân care ne cam face de râs. În cele din urmă, după lungi dezbateri şi analize, am decis că un singur magazin online ar fi ok în vederea achiziţionării unui televizor. Care magazin mai exact? Evomag.


O mică analiză asupra televizoarelor prezentate în oferta acestui magazin ne-a făcut să realizăm o listă cu mai multe produse ce ar da bine în sufrageria noastră. Ne-am uitat numai după televizoare cu o diagonală rezonabilă, dar şi un preţ accesibil, pentru că până la urma urmei contează cel mai mult. Ne-am gândit să alegem, în cele din urmă, televizorul LED Sharp LC22LE250V, full HD, Active Motion 100.

Acum, tot ce mai trebuie, tot ce este de făcut până la momentul în care televizorul va fi pe mobila din sufragerie, va trebui să muncim ca să strângem banii necesari. Într-adevăr, nu este un preţ imens, dar timpurile îşi cam spun cuvântul, iar bugetul este cam limitat. Extrag din Caragiale şi subliniez: "famelie mare... renumeraţie mică...". Oricum, sper ca până la vară să putem să ne bucurăm de un televizor mult mai performant, elegant şi satisfăcător (din mai multe puncte de vedere).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu