duminică, 13 aprilie 2014

Orice meseriaş...

Pentru că sunt în vacanţă, tata a crezut de cuviinţă că ar fi mai bine dacă aş merge cu el în oraş, nu de alta, dar ca să îl ajut în luarea câtorva decizii. Casa noastră fiind încă neterminată, iar aici mă refer la pereţii exteriori care sunt neîncărcaţi. Ziş şi făcut! Alături de tata am mers la cel mai apropiat centru comercial pentru materiale de construcţie. Acolo tata şi-a luat libertatea de a se informa asupra unor preţuri, şi anume preţ BCA, plăci de policarbonat preţ şi ciment. Desigur, din ochi nu i-a scăpat nici şindrila bituminoasă pe care şi-ar dori-o cu ardoare în locul tablei de pe casă.

Ce cred că l-a interesat cel mai mult a fost cimentul şi gletul. Varul s-a gândit că ar trebui să îl păstreze pentru alte dăţi, nefiind necesar în momentul de faţă. Sincer, întotdeauna mi-am dorit să depun eforturile necesare pentru a munci împreună cu tatăl meu la casă, însă acesta nu mi-a dat de foarte multe ori ocazia să o fac. Sunt mulţumit de căminul pe care îl am, nu aş dori nimic mai mult decât am, dar parcă mi-aş dori să terminăm odată casa... mai mult ca pe o împlinire sufletească.

Ultima dată când am lucrat la casă a fost vara trecută, dar nu a fost o muncă tocmai obositoare. Căratul unor bolţari nu este tocmai ce mă aşteptam să primesc drept sarcini de lucru de la tatăl meu, însă, într-o oarecare măsură, sunt mulţumit de faptul că am primit măcar ceva de făcut. Vara am cel mai mult timp liber, tocmai de aceea caut să îl folosesc în scopuri utile, constructive. Dacă nu l-aş ajuta pe tatăl meu cu munca, nu aş avea nimic altceva de făcut decât să stau mai toată ziua la TV, computer sau să ascult muzică prin curte, la umbra unui pom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu