duminică, 6 aprilie 2014

La plajă şi nu numai

Vine 1 mai, şi ştiţi şi voi cum este... zi de concediu, toată lumea la plajă sau la un grătărel prin pădure. Domnişoarele mai cochete se gândesc deja la zilele calde de vară, tocmai de aceea se echipează cu sandale cu platformă şi pun înapoi în cutie deja învechiţii pantofi office. Şi felul în care uită ele de cea mai bună ofertă genţi de firmă... of, Dumnezeule..!

Acum că tot veni vorba de 1 mai, mi-am propus să petrec ziua mea liberă, şi nu numai a mea, în stil mare. Cred că ar fi un moment prielnic atât mie cât şi prietenilor mei să ieşim la un suc, o plimbare, ceva. Acesta ar fi primul an în care chiar sărbătoresc cu adevărat ziua de 1 mai. Nu am avut niciodată ocazia până acum să mă număr printre cei care se bucură de timpul liber oferit de această zi.

Alt plan pe care îl am referitor la această zi ar fi cititul. În urmă cu un an am cam lăsat baltă cititul în defavoarea liceului, blogului şi vieţii mele personale. Îmi pare rău că nu am mai avut timpul necesar unei sesiuni de citit în timpul săptămânii, dar alte obligaţii îşi fac resimţite prezenţa mult mai tare decât această prioritate. Cea mai bună prietenă a mea mi-a făcut un cadou minunat anul trecut de ziua mea, însă nu am apucat niciodată să îl valorific pe cât de mult mi-aş fi dorit să o fac. Cadoul constă într-o carte care însumează pe puţin o mie de pagini ce atestă acţiunile germanilor din Al Doilea Război Mondial, când Berlinul era invadat de forţele ruseşti, dar totodată prezintă şi câteva perspective din afara acestei ţări care a cutezat să declanşeze un război mondial. Am reuşit să citesc undeva pe la 150 de pagini într-un timp relativ scurt, dar m-am oprit undeva prin luna iulie a verii trecute, întrucât mă cam acaparase lenevia.

Deci, cred că a venit momentul pentru o mică schimbare. Abia aştept să vină vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu